فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛ رویداد یکسالگی پادکست و ویدئوکست بد پی آر که همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی بود، دیروز با جمعی از فعالان و علاقمندان حوزه روابط عمومی و رسانه برگزار شد. در این رویداد، در کنار ارائهها و بیان روایتهایی از متخصصان روابطعمومی، جوایزی در بخشهایی مثل بهترین رویداد، بهترین رسانه، بهترین کمپین، بهترین گزارش سال، بهترین نمایشگاه و بهترین مسئولیت اجتماعی سال به برندها تعلق گرفت.
مسعود یوسفنژاد، مدیرعامل زومیت در این رویداد بر قدرت همافزایی روابط عمومی و رسانه در حل بحرانها تأکید کرد. او با اشاره به تجربه تاکسیهای اینترنتی، گفت: «زمانی که روابط عمومیها در کنار رسانهها ایستادند، توانستند در برابر فشار نهادهایی مانند شهرداری مقاومت کنند و مسیر را برای این کسبوکارها هموار کنند.»
یوسفنژاد روابط عمومی را ابزار تعامل و حل بحران دانست و افزود: «این همافزایی در شرایط بحرانی میتواند نتایج بزرگی رقم بزند. در شرایطی که سازمانها بهصورت پراکنده در حوزه CSR فعالیت میکنند، ایجاد یک جریان منسجم میتواند اثرگذاری را چند برابر کند.»
در پایان، او پیشنهاد تشکیل جمعی از روابط عمومیها را مطرح کرد تا از نفوذ اجتماعی خود برای پیگیری معضلاتی چون بحرانهای زیستمحیطی استفاده کنند.
در ادامه این رویداد متخصصان روابطعمومی در قالب ضبط یک پادکست به صورت زنده به بررسی نقش روابط عمومی در فضای امروز پرداختند. نگار عرب، معاون ارتباطات تپسی در این بخش اشاره کرد که در عصر هوش مصنوعی، حفظ روابط انسانی مهارتی کلیدی برای روابط عمومیهای سازمانهای فناورمحور است.
در ادامه امیرحسن موسوی، متخصص ارتباطات، روابط عمومی را هنری چندبعدی دانست که نیازمند نگاهی انسانمحور است.
نغمه دانش، مدیر روابط عمومی فیلمنت نیز بر لزوم مقابله حرفهای با رسانههای باجگیر تأکید کرد و خواستار عملکرد هوشمندانه روابط عمومیها شد.
همچنین امیرعباس تقیپور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز به تفاوت فضای کاری در سازمانهای دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: کندی فرآیندها در بخش دولتی باعث دلزدگی نیروهای روابط عمومی میشود، چون این حرفه ذاتاً پویاست.
دیدگاهتان را بنویسید