۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ گزارش اخیر مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) نشان میدهد که ۹۵ درصد از پروژههای آزمایشی هوش مصنوعی مولد (Generative AI) در شرکتها شکست خوردهاند. این آمار تعجبآور نیست، زیرا بسیاری از کارکنان از آینده شغلی خود در عصر هوش مصنوعی نگراناند.
طبق پژوهش مرکز پیو (Pew Research Center)، حدود ۵۲ درصد کارکنان نگرانند که هوش مصنوعی فرصتهای شغلی آنان را کاهش دهد و یکسوم آنان احتمال اخراج خود را در آینده نزدیک پیشبینی میکنند.
مدیرعامل شرکت آنتروپیک (Anthropic) نیز هشدار داده است که در پنج سال آینده، هوش مصنوعی میتواند ۵۰ درصد از مشاغل دفتری سطح پایین را حذف کند و نرخ بیکاری به ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.
آیدا برد-هیل در گفتوگوی ویژهای در کنفرانس انجمن منابع انسانی تنسی (TN SHRM) در نشویل، کتاب تازه خود با عنوان «فرهنگ بازسیمسازیشده: مدیرعامل هوش مصنوعی درون خود را آزاد کنید» را معرفی کرد.
این کتاب علاوه بر مرور چالشها، مطالعه موردی موفقیت برند خانوادگی دکتر برانرز (Dr. Bronner’s) را ارائه میدهد که با اجرای ممیزی فرهنگی و پیادهسازی هوش مصنوعی در منابع انسانی، به رشد ۴۵ درصدی درآمد و ارتقای شغلی کارکنان دست یافت.
این کتاب شامل ۲۲ مطالعه موردی از شرکتهای بزرگ و مطرح است که فرهنگ سازمانی خود را بازطراحی کرده و در «دایره برندگان هوش مصنوعی» جای گرفتهاند. برخی از این شرکتها عبارتاند از: فورد (Ford), نایکی (Nike), بانک آمریکا (Bank of America), کاترپیلار (Caterpillar), آیبیام واتسون (IBM Watson), مایو کلینیک (Mayo Clinic), ورایزن (Verizon), والمارت (Walmart) و زاپوس (Zappos).
به گفته مجله لیتری تایتان (Literary Titan)، این کتاب با کسب ۵ ستاره، «اثری ضروری برای مدیران، رهبران و کارکنانی است که از تأثیر هوش مصنوعی بر شغل خود نگراناند. این اثر نه یک راهنمای فنی، بلکه بیانیهای فرهنگی و الهامبخش است که نشان میدهد چگونه فرهنگ میتواند فناوری را هدایت کند، نه بالعکس.»
درباره نویسنده
آیدا برد-هیل، مدیرعامل شرکت اتومیشن ورکز (Automation Workz)، متخصص در تحلیل دادههای رفتاری و ارائه راهکارهای افزایش سودآوری سازمانها از طریق ممیزی فرهنگی دادهمحور، ارزیابیهای رفتاری مبتنی بر هوش مصنوعی و آموزش مهارتهای فناورانه در زمینه تحلیل داده، امنیت سایبری و اینترنت اشیا است.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید