گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ پیشرفتهای تکنولوژیکی و خودکارسازی همچنان در حال تغییر بازار کار هستند. در حال حاضر، ماشینها و الگوریتمها در بسیاری از حوزهها بهطور مؤثری جایگزین انسانها شدهاند و طبق پیشبینی کارشناسان، تا سال ۲۰۳۰ برخی از مشاغل ممکن است بهطور کامل از بین بروند یا حداقل به حداقل برسند. در اینجا هشت حوزهای که در معرض خطر هستند معرفی میشود:
با رشد روزافزون خودپردازها، فروشگاههای آنلاین و سیستمهای پرداخت خودکار، تقاضا برای صندوقداران به سرعت در حال کاهش است. بسیاری از سوپرمارکتها در حال نصب سیستمهای بدون صندوقدار هستند.
تماسهای سرد و تبلیغات مزاحم در حال از بین رفتن هستند. مردم ترجیح میدهند از طریق پیامرسانها ارتباط برقرار کنند و شرکتها سیستمهای خودکار و چتباتها را بهعنوان جایگزین استفاده میکنند که کارآمدتر و ارزانتر هستند.
با انتقال به مکاتبات الکترونیکی و توسعه خدمات پستی، نقش سنتی پستچیها کمکم در حال از دست دادن اهمیت است. نامههای کاغذی به ندرت ارسال میشوند و تحویل اسناد اغلب به صورت دیجیتال انجام میشود.
آنها بهطور فزایندهای با دستیارهای صوتی هوشمند جایگزین میشوند که میتوانند بهطور همزمان صدها تماس را پردازش کنند، بدون اینکه خسته شوند یا به حقوق نیاز داشته باشند.
انبارهای آینده مراکز خودکار هستند که توسط رباتها مدیریت میشوند. شرکتهایی مانند آمازون در حال استفاده از رباتها برای دستهبندی، بستهبندی و جابجایی کالاها هستند.
وسایل نقلیه خودران به سرعت در حال توسعه هستند. هرچند جایگزینی کامل انسانها هنوز ممکن نیست، تا سال ۲۰۳۰ ممکن است سهم خودروهای خودران در جادهها بهطور چشمگیری افزایش یابد.
وظایفی که مربوط به سازماندهی جلسات، حفظ تقویمها و مدیریت اسناد است، بهطور موفقیتآمیزی با کمک نرمافزارهای خاص و دستیارهای هوش مصنوعی حل میشود.
خطوط خودکار قادر به انجام بیشتر وظایف با سرعت و دقت بالاتر از انسانها هستند. بنابراین در کشورهایی با هزینههای بالای نیروی کار، تولید لباسهای انبوه در حال از دست دادن اهمیت است.
بازار کار آینده به متخصصانی تعلق خواهد داشت که قادرند خود را تطبیق دهند، مهارتهای جدید بیاموزند و بهطور مؤثر با تکنولوژیها تعامل کنند.
دیدگاهتان را بنویسید