گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ بیانکا پراد، مدیرعامل شرکت BStrategies و محقق مهمان دانشگاه جورج واشنگتن، تأکید میکند: «احساسات در زمان کوتاهی تحولات قابل توجهی پیدا میکنند.» وی و تیمش با بهرهگیری از فناوری هوش مصنوعی، سیستمی برای نظارت بر احساسات توسعه دادهاند تا بتوانند بین «همهمهها» و سیگنالهای واقعی تمایز قائل شوند.
پراد بیان میدارد که پاسخدهی سریع تیمهای ارتباطی به تغییرات عاطفی اهمیت زیادی دارد، چرا که خسارات احتمالی به اعتبار برند میتواند در عرض چند دقیقه شکل گیرد. وی نمونهای از واکنش سریع را به فیلم ساخته شده با هوش مصنوعی کوکاکولا اشاره میکند که در کمتر از ۷۰ دقیقه از استقبال اولیه به نگرانی تبدیل شد.
تیم پراد تمرکز خود را بر «سرعت و شدت» تغییرات عاطفی قرار داده است، نه تنها بر حجم دادهها. برای مثال، پنج توییت خشمگین از حسابهای تأیید شده در مدت ۱۵ دقیقه بسیار مهمتر از ۵۰۰ اشاره بیاهمیت در کل روز هستند. برای جلوگیری از سیگنالهای نادرست، کلمات و عبارات احساسی دستهبندی میشوند تا احساسات تملقآمیز یا اغراقآمیز مشخص شوند.
سیستم هوش مصنوعی آنها بر اساس چارچوبی داستانی، سه احساس غالب را شناسایی میکند و با استفاده از «راهنمای رنگی» شامل سبز، زرد و قرمز، مدیران را در زمان مناسب برای واکنش یاری میدهد. رنگ سبز نماد احساسات پایدار یا در حال توسعه است، زرد نشاندهنده نیاز به آمادهسازی پاسخ، و قرمز هشدار از کاهش شدید و ضرورت واکنش فوری است.
برای نمونه، توقف سریع تبلیغات پس از بروز نارضایتی عمومی در مورد افزایش قیمت یک دوره آموزشی، منجر به بازگشت احساسات مثبت و افزایش ثبتنامها در طول ۴۸ ساعت شد.
برای تیمهای تازه وارد، پراد پیشنهاد میکند ابتدا با ابزارهای ساده، آزمایشی کوچک برای پایش احساسات انجام دهند و هرگونه تغییر بیش از ۱۰ درصد را ثبت کنند. پس از پایان هر کمپین، تحلیل نتایج و بررسی واکنشها از اهمیت ویژهای برخوردار است.
او معتقد است که تلفیق تحلیل هوشمندانه با قضاوت انسانی عامل کلیدی در موفقیت است. هوش مصنوعی در مواردی مانند دادههای محدود، زبان تخصصی یا طنزهای ویدئویی ممکن است دچار خطا شود؛ بنابراین، نتایج ماشینی باید همواره در بردارنده ارزیابی انسانی باشد.
پراد همچنین آیندهای روشن در تحلیل احساسات چندرسانهای را تصور میکند که شامل صدا و تصویر است، اما بر لزوم حفظ شفافیت و کنترل انسانی همزمان با پیشرفت فناوری تأکید میکند.
دیدگاهتان را بنویسید