فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ از ستاد خبری جشنواره پژواک؛ اندرو دیویس افزود: در حال حاضر، بیش از ۴۵۰ میلیون شنونده در سراسر جهان به پادکستها گوش میدهند. ۴۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال نیز حداقل یکبار در ماه به این محتواهای صوتی توجه دارند.
وی با بیان اینکه اندونزی یکی از پیشروترین کشورها در این عرصه محسوب میشود، گفت: برآوردها نشان میدهند هزینه تبلیغات جهانی پادکست تا سال ۲۰۲۴ به ۴ میلیارد دلار خواهد رسید، همچنین پادکستهای ویدیویی با سرعت قابلتوجهی در حال رشد هستند، بهگونهای که ۳۰ درصد از شنوندگان پادکست در آمریکا آنها را تماشا میکنند.
دیویس با اشاره به تفاوتهای اساسی میان پادکست و رادیو خاطرنشان کرد که پادکستها برخلاف رادیو، درخواست محور هستند و مخاطب باید فعالانه تصمیم بگیرد که به آن گوش دهد. برنامههای رادیویی در چارچوب زمانبندی شبکهای پخش میشوند، در حالی که پادکستها مدتزمان مشخصی ندارند و قابلیت دسترسی آرشیوی را برای کاربران فراهم میکنند.
وی همچنین تأکید کرد: پادکست محدود به یک فناوری خاص نیست و بر بستر پلتفرمهای مختلف نظیر یوتیوب، اسپاتیفای و اپل پادکست منتشر میشود.
تفاوت پادکستها و کتابهای صوتی
دیویس درباره تفاوت میان پادکست و کتابهای صوتی توضیح داد و گفت: هر دو نوع محتوای صوتی بهصورت درخواستی ارائه میشوند، اما پادکستها عمدتاً بر مصاحبهها، روایتها و گفتگوها با سبک صمیمی و غیررسمی تمرکز دارند.
وی افزود: برخلاف کتابهای صوتی که معمولاً روایت بخشهایی از آثار منتشرشده هستند، پادکستها شامل اپیزودهای گفتوگومحور هستند و از نظر انتشار محتوا بهصورت منظمتر عمل میکنند.
دیویس به دلایل مختلفی که مخاطبان را به شنیدن رادیو و پادکست ترغیب میکند اشاره کرد و گفت: «مردم به رادیو گوش میدهند تا اطلاعات کسب کنند، سرگرم شوند، زمان بگذرانند یا حس همراهی و اجتماعی بودن را تجربه کنند. از سوی دیگر، شنوندگان پادکست بیشتر به یادگیری مطالب جدید، لذت بردن و دریافت اطلاعات بهروزعلاقهمند هستند. هوش مصنوعی و فناوریهای شخصیسازیشده، آیندهای نوین را برای پادکستینگ رقم خواهند زد.
نشست های تخصصی بخش بینالملل جشنواره پژواک با حضور اهالی رادیو در ساختمان شهدای رادیو به صورت برخط برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید