فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پی آر؛ انسان به طور متوسط در طول عمر خود حدود ۹۰,۰۰۰ ساعت را در محیط کار میگذراند. خوشحال بودن در محیط کار همیشه مهم بوده، اما در دنیای امروزی که رقابت برای جذب بهترین استعدادها روز به روز بیشتر میشود، اطمینان از رضایت کارکنان به ابزاری حیاتی برای حفظ آنها تبدیل شده است.
داشتن کارکنان خوشحال منجر به افزایش بهرهوری، مشارکت بهتر، کاهش نرخ ترک کار و همچنین جذب نیروی کار باکیفیتتر میشود. اما چگونه میتوان مطمئن شد که افراد در نقشهایشان احساس رضایت دارند؟
بر اساس نتایج نظرسنجی از بیش از ۱۰۰۰ کارمند در ایرلند که در راهنمای حقوق سال ۲۰۲۰ جمعآوری شده، ۴ نکته کلیدی برای حفظ رضایت کارکنان در سال ۲۰۲۰ به شرح زیر است:
تمایل به کار انعطافپذیر همچنان پایدار است. این نوع کار تعادل بین زندگی و کار را بهبود میبخشد و برای خانوادهها، افرادی که مسئولیتهای خارج از کار دارند و کسانی که مسیر رفت و آمد طولانی دارند، بسیار کمککننده است. همچنین باعث جذب و حفظ کارکنان در بازار کار رقابتی میشود. فناوریهایی مثل Slack و Microsoft Teams این امکان را فراهم کردهاند که کارکنان از راه دور هم متصل و کارآمد باقی بمانند.
در نظرسنجی ما، حقوق مناسب مهمترین عاملی بود که کارکنان را از ترک شغلشان بازمیدارد. بازار کار فعلی به نفع کاندیداهاست و اگرچه افزایش چشمگیر حقوق دیده نشده، اما گزینههای شغلی بیشتر باعث شده کارکنان حقوق خوب را اولویت بدانند. حقوق خوب نه تنها رضایت ایجاد میکند، بلکه سرمایهگذاری در کسبوکار با بهرهوری و کیفیت بالاتر است.
پس از حقوق، نداشتن فرصتهای پیشرفت شغلی، دومین دلیل ترک شغل است. حرفهایهای با استعداد میخواهند در شرکتی کار کنند که به رشد و توسعه مهارتهای آنها اهمیت میدهد. آموزش و برنامهریزی پیشرفت شغلی کارکنان، باعث جذب و حفظ آنها میشود و کسبوکار را برای آینده آماده میکند.
برنامههای رفاهی فقط به سلامت جسمی کارکنان کمک نمیکنند، بلکه نشان میدهند کارفرما به سلامت و رفاه آنها اهمیت میدهد. این برنامهها باعث افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای مربوط به غیبتهای ناشی از بیماری میشوند. اما برنامهها باید متناسب با نیازهای واقعی کارکنان طراحی شوند و نباید یکسان و کلی باشند. مشارکت کارکنان در طراحی این برنامهها کلید موفقیت است.
با ارائه حقوق منصفانه، امکان کار انعطافپذیر، فرصتهای پیشرفت و برنامههای رفاهی واقعی، نه تنها کارکنان را خوشحال میکنید بلکه محیط کاری پربارتر و لذتبخشتری ایجاد میکنید.
دیدگاهتان را بنویسید