فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این تحول نهتنها نحوه بازاریابی و اطلاعرسانی را متحول میکند، بلکه مسیر ارتباطات سازمانی آینده را نیز بازتعریف مینماید. Meltwater با این نوآوریها، هوش مصنوعی را به قلب استراتژیهای ارتباطی جهانی وارد کرده است.
شرکت بزرگ Meltwater، فعال در حوزه هوش رسانهای و تحلیل رفتار مصرفکننده که مقر آن در سانفرانسیسکو قرار دارد، بهتازگی از مجموعهای از خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است.
این تحول نشان میدهد که شیوههای بازاریابی و روابط عمومی نیز بهزودی دستخوش تغییرات عمیقی خواهند شد و مخاطبان به روشهای نوینی مورد هدف قرار میگیرند.
به گفته Meltwater، نسخه جدید خدمات این شرکت که قرار است در پایان سال ۲۰۲۵ عرضه شود، با هدف ایجاد تجربهای یکپارچه برای مشتریان، محتوای جامعتر، تحلیلهای پیشرفتهتر و پلتفرمها و جریانهای کاری مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است.
«قابلیتهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مفهوم هوش رسانهای را برای عصر محتوای تولیدی بازتعریف میکند.»
ویژگیهای کلیدی خدمات جدید Meltwater:
داشبوردهای یکپارچه:
ارائه تجربهای متصل و هماهنگ از گزارشدهی که عملکرد رسانههای پرداختی، اکتسابی و اختصاصی را بهصورت یکجا میسنجد و دیدگاهی جامع از نتایج جهانی در تمام کانالها فراهم میکند. این ابزار زمان تحلیل دادهها از منابع مختلف را بهطور چشمگیری کاهش میدهد.
GenAI Lens:
اولین قابلیت پایش مدلهای زبانی بزرگ (LLM) در صنعت. این ابزار به برندها اجازه میدهد بفهمند خودشان، محصولاتشان و رقبا چگونه در میان مدلهای هوش مصنوعی مطرح میشوند و چه روایتهایی درباره آنها در حال شکلگیری است. همچنین شفافیت بیشتری درباره منابع اطلاعاتی مورد استفاده این مدلها ایجاد میکند.
گسترش محتوایی:
از طریق همکاری با Dow Jones، کاربران به منابع ممتاز خبری مانند Wall Street Journal، The Globe & Mail، Barron’s، MarketWatch، IBD و Dow Jones Newswires دسترسی خواهند داشت.
علاوه بر این، پوشش گستردهتر یوتیوب به برندها امکان میدهد مخاطبان هدف خود را دقیقتر شناسایی کنند و دادههای تاریخی و شاخصهای تعامل بیشتری در اختیار داشته باشند.
تحلیلهای پیشبینیکننده:
فناوری تشخیص الگو در ابزار Explore به کاربران کمک میکند تا پیشبینی کنند که افزایش ذکر نام برند در رسانهها ادامه خواهد داشت یا کاهش مییابد؛ در نتیجه، سازمانها میتوانند زودتر وارد عمل شوند، ریسکها را کاهش دهند و منابع خود را هدفمندتر تخصیص دهند.
دستیارهای هوشمندتر:
دستیار هوش مصنوعی جدید Mira تجربهای شخصیسازیشده را ارائه میدهد که بر اساس اهداف، ترجیحات و بافت منحصربهفرد هر برند طراحی شده است.
این ابزار از طریق محیطهای کاری Mira Projects و Mira Canvas، به سازمانها امکان میدهد کنترل و اطمینان بیشتری در تصمیمگیریهای ارتباطی خود داشته باشند.
پژوهش و ارتباطات مدرنتر:
بهروزرسانیهای Klear AI فرآیند شناسایی و تعامل با اینفلوئنسرها را آسانتر میکند. با استفاده از جستجوی زبان طبیعی و پیامهای شخصیسازیشده، ارتباط با هر فرد و کمپین بهینه میشود.
همچنین پروفایلهای رسانهای با استفاده از تحلیلهای هوش مصنوعی، دیدی جامع از پوشش خبری و حضور آنلاین ارائه میدهند و جایگزین اطلاعات پراکنده پیشین میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید