گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ بنیانگذاران هوشمند میدانند یک استراتژی روابطعمومی قدرتمند میتواند همزمان تصویر برند را در لحظه بهبود دهد و شهرت آن را در طول زمان بسازد.
در ادامه، ۲۰ عضو شورای آژانس فوربس، دیدگاههای تخصصی خود را در مورد چگونگی استفاده کسبوکارهای جدید از روابطعمومی بهعنوان موتور رشد ارائه میدهند:
استفاده از روابطعمومی بهعنوان تأیید بازاریابی مدرن – در عصر هوش مصنوعی، وقتی یک خبرنگار یا تحلیلگر درباره شرکت شما بنویسد، ارزش ادراکشده نزد مشتریان بیشتر میشود. (ایلیسا میلر، IMiller Public Relations)
بهاشتراکگذاری داستان انسانی پشت برند – روابطعمومی ذاتاً انسانی است و باید داستان انسانی برند بهطور مؤثر برای مخاطبان روایت شود. (کوپر مونرو، The Motherhood Inc.)
افزایش دیدهشدن و هدایت فروش – حضور رسانهای میتواند هم آگاهی و هم فروش را تقویت کند و به سئو و مدیریت شهرت کمک نماید. (لورا دیویدسون، Laura Davidson Public Relations)
ساخت اعتبار پیش از جلب توجه – روابطعمومی درهای جدیدی را باز میکند که تبلیغات قادر به آن نیستند و برند را در ذهن خریداران و سرمایهگذاران ماندگار میسازد. (آنتون کوالچوک، QliqQliq)
نشاندادن تعهد به ذینفعان – روابطعمومی راهی برای نمایش تعهد شرکت به جامعه، کارکنان و مشتریان است. (احمد کاره، Twistlab Marketing)
گسترش دامنه و ایجاد ارتباطات واقعی – روابطعمومی دیگر فقط رسانهمحور نیست؛ بلکه از مدیریت رسانههای اجتماعی مدیران تا حفاظت از شهرت را شامل میشود. (هدر کلی، Next PR)
استفاده از محتوا برای تأثیرگذاری بر تصمیمگیران – محتوای منتشرشده در رسانههای معتبر میتواند بدون بکلینک هم ترافیک وبسایت را افزایش دهد. (سوزان توماس، 10Fold Communications)
شکلدادن به ادراک و ساخت اعتماد بلندمدت – هدف روابطعمومی، ایجاد اعتبار و ارتباط با رسانهها، مشتریان و ذینفعان است. (دوریه راس، Durée & Company)
جایگاهیابی بهعنوان یک کارشناس شناختهشده – کمپین روابطعمومی موفق، شما را بهعنوان یک متخصص بدون نیاز به فروش مستقیم معرفی میکند. (ایال دانون، Ignite Advisory Group)
ایجاد پایهگذاری برند – روابطعمومی ابزار اصلی برای انتقال مأموریت و ارزشهای برند در مرحله آغازین است. (اوکسانا ماتوویچوک، OM Strategic Forecasting)
تقویت شهرت در نزد سرمایهگذاران – برنامه روابطعمومی قوی میتواند شناخت برند را در جامعه سرمایهگذاری افزایش دهد. (اسکات پاول، Skyline Corporate Communications Group)
ساخت داستانی که ارزش بیافریند – روابطعمومی، روایتی را میسازد که جهان از کسبوکار شما خواهد گفت. (کریس سوشانک، Firm Media Inc)
تأثیرگذاری بر ادراک بازار پیش از شکلگیری آن – کنترل گفتوگو و ساخت اعتبار پیش از قضاوت بازار. (اوری سامت، Buzz Dealer)
دستیابی به دیدهشدن رسانهای کمهزینه و بکلینک – روابطعمومی میتواند بکلینکهای با اعتبار دامنه بالا ایجاد کند. (تری زلن، Zelen Communications)
کنترل روایت برند – روابطعمومی به شما کمک میکند پیام برند را بر اساس اهداف خود منتشر کنید. (برنارد می، National Positions)
ساختار پشتیبان برند – روابطعمومی ساختاری است که نحوه ارتباط با همه ذینفعان را شکل میدهد. (کایل آرتگا، The Bulleit Group)
ایجاد اعتبار قبل از اولین فروش – روابطعمومی راهی برای ایجاد اعتماد پیش از خرید مشتریان است. (دان دادز، M16 Marketing)
تولید اثبات اجتماعی در مقیاس بالا – روابطعمومی، اعتماد عمومی را سریعتر جلب میکند. (شانا اپیتز، Hunt Adkins)
شروع با موقعیتیابی قوی – روابطعمومی با روایت برند آغاز میشود و سپس به رسانههای مناسب معرفی میشود. (کاتلین لوسنت، Red Fan Communications)
قابلاعتماد و آماده رشد ساختن برند – روابطعمومی برند را پیش از تعامل مشتریان، معتبر و آماده رشد میکند. (جیسون ماد، Axia Public Relations)
دیدگاهتان را بنویسید