گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛وی در این نشست تخصصی بیان داشت که روابط عمومیها باید از روشهای سنتی فاصله گرفته و به سمت روشهای نوین و دیجیتال حرکت کنند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشند. به گفته سیداسحقی، یکی از مهمترین مهارتهایی که روابط عمومیها باید در خود تقویت کنند، سواد رسانهای است؛ یعنی توانایی تحلیل، درک و تولید محتوای رسانهای با کیفیت و مطابق با استانداردهای جدید.
این فعال رسانه ای اذعان کرد: امروزه با گسترش فضای مجازی و رسانههای دیجیتال، روابط عمومیها باید مجهز به دانش و ابزارهای نوین شوند تا ارتباط مؤثری با رسانهها و مخاطبان خود برقرار کنند و بتوانند پیامها را با دقت و شفافیت منتقل نمایند.
سیداسحقی تأکید کرد : آموزش مداوم و بهروزرسانی مهارتهای حرفهای روابط عمومیها نقش بسیار مهمی در ایجاد اعتماد عمومی و بهبود تصویر سازمانها دارد.
مدیر مسئول پایگاه خبری نورا نیوز بیان کرد: این نشست فرصتی بود برای تبادل نظر، آموزش تکنیکهای نوین ارتباط با رسانه و تأکید بر اهمیت سواد رسانهای به عنوان رکن اصلی در موفقیت روابط عمومیهای شوراها و شهرداریهای استان البرز.
وی پیشنهاد داد:برای ارتقای کیفیت فعالیتهای روابط عمومیها و تقویت سواد رسانهای، پیشنهاد میشود دورههای آموزشی تخصصی در زمینه سواد رسانهای، ارتباطات دیجیتال و مدیریت بحران رسانهای به صورت مستمر برگزار شود. همچنین استفاده از فناوریهای نوین مانند شبکههای اجتماعی، تولید محتوای چندرسانهای و تحلیل دادهها میتواند به بهبود کیفیت اطلاعرسانی و جذب بهتر مخاطبان کمک کند.
کارشناس ارشد خبر و روابط بین الملل تصریح کرد: ایجاد تعامل مستمر و فعال با رسانهها، تشکیل تیمهای تخصصی چندرشتهای و تقویت فرهنگ شفافیت و پاسخگویی از دیگر راهکارهای مهم برای موفقیت روابط عمومیها است. علاوه بر این، ارزیابی مستمر عملکرد و دریافت بازخورد از مخاطبان، زمینهساز بهبود و ارتقای روزافزون فعالیتهای روابط عمومی خواهد بود.
دیدگاهتان را بنویسید