شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

همسوسازی هوش مصنوعی با ارزش‌ها و هویت برند: 

راهکاری اخلاق‌محور برای متخصصان روابط‌عمومی

متخصصان روابط‌عمومی باید به سطحی از درک و تسلط بر زبان فناوری هوش مصنوعی برسند که بتوانند درباره آن با اطمینان و اصالت صحبت کنند.
راهکاری اخلاق‌محور برای متخصصان روابط‌عمومی
  • کد نوشته: 1612
  • منبع: شارا
  • ۳۰ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی‌آر؛ در دنیای امروز، هوش مصنوعی و اتوماسیون، نقش مهمی در فرآیندهای ارتباطی ایفا می‌کنند. با این حال، برای آنکه سازمان‌ها بتوانند در این مسیر اعتماد مخاطبان، مشتریان و ذی‌نفعان را جلب کنند، ضروری است که استفاده از هوش مصنوعی با شفافیت، صداقت و همسویی با ارزش‌های سازمانی همراه باشد. این موضوع محور اصلی کنفرانس اخیر «افق‌های هوش مصنوعی» بود.

    در این نشست، برایان اسنایدر (Brian Snyder)، مدیر نوآوری شرکت Axiom، مایکل رم‌لت (Michael Ramlet)، مدیرعامل Morning Consult، و لِوار کوپر (Levar Cooper)، مدیر روابط‌عمومی دولت شهرستان لیک (Lake County)، به بررسی دغدغه‌های کلیدی تیم‌های ارتباطی در مواجهه با هوش مصنوعی پرداختند.

    اسنایدر تأکید کرد که متخصصان روابط‌عمومی باید به سطحی از درک و تسلط بر زبان فناوری هوش مصنوعی برسند که بتوانند درباره آن با اطمینان و اصالت صحبت کنند. او گفت: «مهم‌ترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید، این است که به‌صورت جدی با فناوری آشنا شوید و تسلط مکالمه‌ای پیدا کنید. این یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که مشتریان، چه در حوزه فناوری و چه خارج از آن، مطرح کرده‌اند: اینکه چگونه می‌توانیم در این زمینه، زبان مشترک و کاربردی داشته باشیم تا وقتی در موقعیتی قرار گرفتیم، با اصالت و شفافیت صحبت کنیم.»

    بر این اساس، تیم‌های ارتباطات سازمانی باید:
    درک دقیقی از ابزارهای هوش مصنوعی مورد استفاده در سازمان به دست آورند.
    نحوه عملکرد این ابزارها را بفهمند.
    توانایی توضیح کاربرد آن‌ها را برای مخاطبان مختلف پیدا کنند.

    تنها در این صورت است که می‌توانند به‌درستی اهداف و مزایای استفاده از هوش مصنوعی را به مخاطبان انتقال دهند و در نتیجه، اعتماد بیشتری میان برند و ذی‌نفعان ایجاد کنند.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *