شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

  فرماندار ویژه دزفول ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی دارند و تلاش می‌شود از نظرات آنها در دستیابی به این اهداف استفاده شود.
روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دولت دارند
  • کد نوشته: 1584
  • منبع: ایرنا
  • ۲۹ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش پی‌آر؛ علیرضا خردمند روز دوشنبه در سومین نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد : تلاش می‌شود از نظرات روابط عمومی در پیشبرد اهداف دولت چهاردهم استفاده شود.
    وی وظایف روابط عمومی‌ها را کاری دشوار دانست و ادامه داد: برقراری ارتباط بین مردم و سازمان به وسیله روابط عمومی‌ها انجام می‌شود که امری دشوار است و در این مسیر مشکلات زیادی متحمل می‌شوند.
    فرماندار ویژه دزفول، جلب رضایت مردم را امری بسیار دشوار عنوان کرد و گفت: ارائه عملکرد سازمان و دریافت دغدغه مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
    وی از مسوولان روابط عمومی‌ ادارات خواست فعالیت خود را به انتشار پیام تبریک و تسلیت محدود نکنند و ارتباط خوبی بین سازمان‌ها و مردم برقرار کنند.
    خردمند از زحمات روابط عمومی‌ها قدردانی و اظهارامیدواری کرد با تلاش همه جانبه روابط عمومی‌ها بتوان خدمات دولت را به خوبی اطلاع‌رسانی کرد.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز در این همایش گفت: دزفول یکی از نقاط عطف مقاومت و پایداری، حافظ حریم انقلاب و ولایت است و نقش اساسی در تربیت فرماندهان دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام داشته است.

    نعیم حمیدی از تلاش روابط عمومی‌های دزفول قدردانی کرد و افزود: نگاه به روابط عمومی ناشی از چارت اداری و تشکیلاتی است که تعریف درستی از جایگاه آن نشده و این مساله باعث شده است مدیران در تامین امکانات و تصمیمات، نگاه حاشیه‌ای برای روابط عمومی‌ها داشته باشند بنابراین چارت روابط عمومی‌ها باید تعریف شود.
    وی روابط عمومی را پیشانی یک سازمان و زبان گویای مردم و مخاطبان دانست و ادامه داد: باید توانمندترین افراد برای این جایگاه به کار گرفته شوند.
    مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید جایگاه محور و موقعیت ساز باشند، گفت: روابط عمومی‌ها باید در موقعیت‌های مختلف آمادگی کامل داشته باشند تا بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند.
    وی با انتقاد از نبود مدیریت بحران در روابط عمومی‌ها افزود: این موضوع گاهی در تعطیلی مدارس باعث بروز مشکل می‌شود البته نبود انسجام بین تصمیم‌گیران نیز به این موضوع بیشتر دامن می‌زند.

    حمیدی با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها اظهارکرد: اکنون روابط عمومی‌ها در استانداری خوزستان در تصمیمات دخالت دارند و موقعیت‌ساز هستند.
    وی داشتن صداقت و اقناع سازی را در فعالیت روابط‌عمومی‌ها ضروری دانست و افزود: پیام روابط عمومی باید با صداقت و شفافیت همراه باشد تا مورد پذیرش قرار گیرد.
    مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید خود را با ارتباطات جدید و فضای مجازی تطبیق دهند و از زبان هنر برای دستیابی به اهداف موردنظر استفاده کنند.

    نوشته‌های مشابه
    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
    سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

    کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

    حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی
    گامی مشترک برای ارتقای حرفه‌ای‌گری در روابط‌عمومی؛

    حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابط‌عمومی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *