فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ علیرضا خردمند روز دوشنبه در سومین نشست هم اندیشی روابط عمومیهای دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد : تلاش میشود از نظرات روابط عمومی در پیشبرد اهداف دولت چهاردهم استفاده شود.
وی وظایف روابط عمومیها را کاری دشوار دانست و ادامه داد: برقراری ارتباط بین مردم و سازمان به وسیله روابط عمومیها انجام میشود که امری دشوار است و در این مسیر مشکلات زیادی متحمل میشوند.
فرماندار ویژه دزفول، جلب رضایت مردم را امری بسیار دشوار عنوان کرد و گفت: ارائه عملکرد سازمان و دریافت دغدغه مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی از مسوولان روابط عمومی ادارات خواست فعالیت خود را به انتشار پیام تبریک و تسلیت محدود نکنند و ارتباط خوبی بین سازمانها و مردم برقرار کنند.
خردمند از زحمات روابط عمومیها قدردانی و اظهارامیدواری کرد با تلاش همه جانبه روابط عمومیها بتوان خدمات دولت را به خوبی اطلاعرسانی کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز در این همایش گفت: دزفول یکی از نقاط عطف مقاومت و پایداری، حافظ حریم انقلاب و ولایت است و نقش اساسی در تربیت فرماندهان دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام داشته است.
نعیم حمیدی از تلاش روابط عمومیهای دزفول قدردانی کرد و افزود: نگاه به روابط عمومی ناشی از چارت اداری و تشکیلاتی است که تعریف درستی از جایگاه آن نشده و این مساله باعث شده است مدیران در تامین امکانات و تصمیمات، نگاه حاشیهای برای روابط عمومیها داشته باشند بنابراین چارت روابط عمومیها باید تعریف شود.
وی روابط عمومی را پیشانی یک سازمان و زبان گویای مردم و مخاطبان دانست و ادامه داد: باید توانمندترین افراد برای این جایگاه به کار گرفته شوند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه روابط عمومیها باید جایگاه محور و موقعیت ساز باشند، گفت: روابط عمومیها باید در موقعیتهای مختلف آمادگی کامل داشته باشند تا بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند.
وی با انتقاد از نبود مدیریت بحران در روابط عمومیها افزود: این موضوع گاهی در تعطیلی مدارس باعث بروز مشکل میشود البته نبود انسجام بین تصمیمگیران نیز به این موضوع بیشتر دامن میزند.
حمیدی با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه روابطعمومیها اظهارکرد: اکنون روابط عمومیها در استانداری خوزستان در تصمیمات دخالت دارند و موقعیتساز هستند.
وی داشتن صداقت و اقناع سازی را در فعالیت روابطعمومیها ضروری دانست و افزود: پیام روابط عمومی باید با صداقت و شفافیت همراه باشد تا مورد پذیرش قرار گیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد: روابط عمومیها باید خود را با ارتباطات جدید و فضای مجازی تطبیق دهند و از زبان هنر برای دستیابی به اهداف موردنظر استفاده کنند.
دیدگاهتان را بنویسید