گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ مشارکتهای ملی بیمه کارفرما (NICs) از ۱۳.۸ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته و آستانه درآمدی کاهش یافته است. این تغییرات فشار واقعی بر جریان نقدی و پیشبینیها وارد میکند، بهویژه برای شرکتهای فینتک که بر حاشیههای سود کم فعالیت میکنند.
در چنین شرایطی، روابط عمومی و بازاریابی ممکن است به نظر برسد که یک هزینه اضافی است، اما در واقع، دیدگاه استراتژیک و ساخت اعتبار نه تنها مفید است، بلکه برای باقی ماندن در بازار، حفظ اعتبار و رقابت، ضروری است. کلید موفقیت در این است که تلاشهای خود را متمرکز کرده و هر پوند از بودجه خود را با دقت به کار بگیرید.
در بازاری پر از رقابت و در حال تغییر، باقی ماندن در دیدرس مخاطب، نه تنها یک گزینه، بلکه یک ضرورت است. اما برای این کار نیاز به هزینههای کلان نیست. آنچه که نیاز است، ثبات در حضور است. حضور در پلتفرمهایی که مخاطبان شما قبلاً به آنها توجه دارند – چه در لینکدین، یک خبرنامه صنعتی خاص یا رسانههای معتبر – باعث تقویت برند شما به شیوهای مؤثر و کمهزینه میشود. حتی روند مداوم تولید محتوا، مثل رهبری فکری، بروزرسانیهای محصولات یا دیدگاههای کارشناسانه، به حفظ برند در ذهن مخاطب کمک میکند.
این دیده شدن همچنین اولین قدم برای ساخت چیزی بسیار قدرتمندتر است: اعتماد. در یک صنعت با قوانین سختگیرانه، مشتریان و شرکا تنها محصولی نمیخرند، بلکه در برند شما اعتماد میکنند. این اعتماد یکی از باارزشترین داراییهای شماست و روابط عمومی یکی از مؤثرترین راهها برای ایجاد آن است.
شما نباید بلندتر از رقبای خود صحبت کنید؛ بلکه باید با هدف سخن بگویید. مجموعهای از پیامهای اصلی که بهطور مداوم و با دقت در سرتاسر پلتفرمها تکرار میشود، انسجام و اعتبار ایجاد میکند. وضوح، شفافیت و اصالت همیشه بیشتر از سروصدا توجه میگیرند، بهویژه زمانی که با آنچه که مشتریان شما بیشترین اهمیت را به آن میدهند، همراستا باشند.
وقتی بودجهها محدود هستند، هر پیامی باید ارزش خود را اثبات کند. این به این معناست که تلاشهای بازاریابی و روابط عمومی باید بهطور مستقیم با اهداف کسبوکار شما همسو باشد، چه برای جذب سرمایه، ورود به بازارهای جدید، جذب مشتری یا استخدام استعدادها. مؤثرترین استراتژیها آنهایی هستند که با دقت و هدف این اهداف را پشتیبانی میکنند.
در زمانهایی که بازار اشباع شده است، محتواهایی که به وضوح و با دقت برای مخاطبان هدف تولید شدهاند، تاثیرگذاری بیشتری دارند. بهعنوان مثال، داستانهایی که از موفقیتهای کارمندان و نقاط قوت تیم صحبت میکنند، برند شما را بهعنوان یک سازمان معتبر و انسانی معرفی میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید