فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ همانطور که مطالب اخیر مجله نشان میدهد، موفقیت در عرصه انتشارات چاپی و دیجیتال دیگر یک اتفاق نیست، بلکه نتیجه یک استراتژی دقیق و دادهمحور است.
اینطور نیست که بگوییم رسانههای چاپی مُردهاند. بروشورها، کاتالوگها و مجلات اختصاصی همچنان قدرت ایجاد حس اعتماد و اصالت را دارند. این رسانهها تجربهای لمسی و ماندگار فراهم میکنند که نسخههای دیجیتال به آسانی نمیتوانند آن را بازآفرینی کنند. با این حال، دنیای دیجیتال امکاناتی را در اختیار ما قرار داده که نمیتوانیم از آن چشمپوشی کنیم. سرعت انتشار، دسترسی جهانی و بهویژه، قابلیت اندازهگیری و تحلیل رفتار مخاطب، مزایای بینظیری هستند.
سال ۲۰۲۵ سال درخشش ادبیات داستانی بود، اما این فقط مربوط به کتابها نیست. داستانپردازی و روایت در تمام اشکال محتوا، از اینفوگرافیهای جذاب گرفته تا ویدئوآرتهای مفهومی، نقشی کلیدی در جذب مخاطب ایفا میکند.
اما چگونه میتوان در این دنیای پیچیده، یک قدم از بقیه جلوتر بود؟ پاسخ در سه کلمه خلاصه میشود: همافزایی، شخصیسازی و دادهمحوری.
انتخاب بین رسانههای چاپی و دیجیتال یک انتخاب صفر و یک نیست. رویکرد صحیح، استفاده ترکیبی و هوشمندانه از هر دو است. به جای آنکه یکی را به خاطر دیگری کنار بگذارید، آنها را مکمل یکدیگر کنید. به عنوان مثال، یک کاتالوگ چاپی زیبا را با یک کد QR به یک ویدئوی تعاملی و جذاب لینک دهید. این کار، تجربه مخاطب را غنیتر کرده و ماندگاری پیام شما را افزایش میدهد.
در دنیای امروز، رویکرد «یک پیام برای همه» دیگر کارآمد نیست. مخاطبان میخواهند احساس کنند که پیام شما برای آنها ساخته شده است. این اصل به ویژه در ارتباطات داخلی بسیار حیاتی است. خبرنامههای داخلی موفق، محتوا را بر اساس نقش شغلی، واحد سازمانی یا علایق کارکنان شخصیسازی میکنند. این کار نه تنها از «ازدحام اطلاعاتی» جلوگیری میکند، بلکه احساس ارزشمندی را در کارکنان تقویت میکند و در نهایت، به مشارکت بیشتر منجر میشود.
گذشت آن زمانی که موفقیت یک کمپین روابطعمومی فقط با تعداد مقالات منتشرشده سنجیده میشد. امروزه، با استفاده از ابزارهای تحلیلی، میتوانیم تأثیر هر محتوا را با دقت بررسی کنیم. سنجش نرخ بازشدن ایمیلها، نرخ کلیک و حتی زمان صرفشده برای مطالعه، به ما کمک میکند تا بفهمیم چه چیزی کار میکند و چه چیزی نه. این دیدگاه دادهمحور، به ما اجازه میدهد بودجههای انتشاراتی را به صورت بهینه مدیریت کنیم و بازگشت سرمایه (ROI) را به مدیریت نشان دهیم.
در نهایت، موفقیت در انتشارات نه به شانس، بلکه به برنامهریزی دقیق، تطبیقپذیری با روندهای جدید و تعهد به اصول جهانی بستگی دارد. در دنیای پر از سر و صدا، تنها سازمانی که هوشمندانه برنامهریزی میکند، میتواند صدایش را به گوش مخاطبان برساند و اعتماد آنها را جلب کند.
دیدگاهتان را بنویسید