گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن، با استفاده از تکنیکهای اقناع، افکار عمومی را در زمان جنگ جهانی اول هدایت کرد. از آن زمان، این حرفه به ابزاری برای ایجاد اعتماد، مدیریت بحران، و روایتسازی مؤثر بدل شده است. اما همچنان یک تیغ دولبه باقی مانده؛ ابزاری که میتواند روشنگر یا گمراهکننده باشد.
شعار روز جهانی روابطعمومی ۲۰۲۵، «ساختن پلها و عبور از قطببندیها»، در دورانی که اطلاعات فراوان و اعتماد نایاب است، اهمیت دوچندانی یافته است. نسل Z، متولد فضای دیجیتال، از تیکتاک و اینستاگرام برای دریافت اخبار استفاده میکند، اما تنها ۳۷٪ از آنها به صحت اخبار در شبکههای اجتماعی اعتماد دارند. این نسل، در عین دیجیتالی بودن، به اخلاق، شفافیت و تأثیرگذاری نیز اهمیت میدهد. این واقعیت ما را ملزم میکند که در آموزش روابطعمومی، هم بر مهارتهای دیجیتال و هم بر پایههای اخلاقی تأکید کنیم.
اما روابطعمومی، خود نیز دچار بحران اعتماد است. «شاخص اعتماد ادلمن ۲۰۲۴» نشان میدهد که تنها ۴۲٪ مردم به اخباری که میشنوند اعتماد دارند. از سوی دیگر، ۲۵٪ متخصصان روابطعمومی اذعان کردهاند که نمیتوانند نقش حرفه خود را در سازمانها بهدرستی توجیه کنند. بنابراین اگر روابطعمومی به بازسازی چهره نیاز دارد، مسئولیت آن با خود ماست. باید روایت خود را با صداقت، اقدام و شفافیت بازنویسی کنیم.
در این روز جهانی، بیایید نهتنها برای مشتریان بلکه برای خودمان نیز پلی بسازیم؛ پلی میان گذشته و آینده، میان ارزشها و عمل، میان ما و نسل آینده. آینده این حرفه نه در دستان هوش مصنوعی یا الگوریتمها، بلکه در اختیار انسانهایی است با ذهن پرسشگر، اخلاقمدار و متعهد به اعتمادسازی پایدار.
دیدگاهتان را بنویسید