گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ بر اساس این گزارش: میزان استفاده بهطور چشمگیری در سراسر جهان افزایش یافته است.
شکاف جنسیتی در استفاده به سرعت در حال کاهش است.
بیشتر کاربران برای انجام امور روزمرهای مانند نوشتن، جستجوی اطلاعات و دریافت راهنماییهای عملی از آن بهره میبرند.
حدود ۳۰ درصد گفتگوها مرتبط با کار هستند، اما استفاده روزانه چت جیپیتی در زندگی شخصی و حرفهای به شکل گسترده ادامه دارد.
در ژانویه ۲۰۲۴، ۳۷ درصد کاربران چت جیپیتی نامهایی با بار جنسیتی زنانه داشتند، اما این رقم تا ژوئیه ۲۰۲۵ به ۵۲ درصد رسیده که تقریباً با نسبت جمعیت بزرگسالان مطابقت دارد.
همچنین، نرخ رشد استفاده از چت جیپیتی در کشورهای با درآمد پایین چهار برابر بیشتر از کشورهای پردرآمد بوده است.
اکثر گفتگوها (سه چهارم) حول محور نوشتن، جستجوی اطلاعات و راهنماییهای عملی میچرخد. روندهای اصلی استفاده شامل موارد زیر است:
پرسشگری (۴۹ درصد): کسب اطلاعات و دریافت مشاوره.
انجام کار (۴۰ درصد): پیشنویسنویسی، برنامهریزی و برنامهنویسی.
ابراز خلاقیت و بیان احساسات (۱۱ درصد): تفکر، کاوش و بازی.
۳۰ درصد استفاده کاربران از چت جیپیتی به مسائل کاری مرتبط است و ۷۰ درصد آن برای امور غیرکاری است.
نوشتن در حرفهایترین حوزه کاربردی است، در حالی که کدنویسی و ابراز خلاقیت نقشهای کوچکتری دارند.
از طرفی، پشتیبانی در تصمیمگیری و تسهیل امور از دیگر کاربردهای مهم این ابزار است.
چت جیپیتی صرفاً ابزاری برای کار نیست، بلکه به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است، درست مانند گوگل که از اواسط دهه ۲۰۰۰ چنین نقشی داشت. گستردگی استفاده در گروههای مختلف جمعیتی و جغرافیایی باعث شده این ابزار دیگر یک فناوری گذرا نباشد و به فناوری مرکزی تبدیل شود که سبک زندگی، تفکر و کار مردم را شکل میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید