اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ دوستان و همکاران عزیز،
هوش مصنوعی به سرعت به یکی از مورد بحثترین موضوعات در حرفه ما تبدیل شده است. از تولید محتوا تا تحلیل احساسات، ابزارهای هوش مصنوعی در حال تغییر روش انجام وظایف روزمره روابط عمومی هستند. آنها میتوانند حجم وسیعی از دادهها را در چند ثانیه اسکن کنند، پیشنویسهای فوری ارائه دهند و حتی روندهایی را پیشبینی کنند که ممکن است تیترهای خبری فردا را شکل دهند.
با وجود تمام این پیشرفتها، یک چیز ثابت است: نقش بیجایگزین انسان در روابط عمومی. هوش مصنوعی میتواند اطلاعات را پردازش کند، اما نمیتواند همدلی، حساسیت فرهنگی، قضاوت اخلاقی یا توانایی ایجاد اعتماد را بازتولید کند. روابط عمومی فقط به کارایی نیست؛ بلکه درباره روابط، اعتبار و مسئولیت است.
این تمایز حیاتی است. به عنوان متخصصان، باید از خود بپرسیم: آیا ما فقط برای سرعت بخشیدن به کارها از هوش مصنوعی استفاده میکنیم، یا اطمینان حاصل میکنیم که کارمان همچنان منعکسکننده صداقت، انصاف و ارزشهای جوامعی است که به آنها خدمت میکنیم؟ فناوری باید به ما کمک کند، اما نمیتواند ما را تعریف کند. در نهایت، مسئولیت آنچه گفته، منتشر و ترویج میشود، بر عهده انسانها است. بر عهده ما است.
به همین دلیل، مأموریت ایپرا امروز از هر زمان دیگری مهمتر است. ما فقط در حال گذر از عصر هوش مصنوعی نیستیم، بلکه به طور مسئولانه آن را هدایت میکنیم. به عنوان فعالان این حرفه، باید از اخلاقیات پاسداری کنیم، خلاقیت انسانی را پرورش دهیم و اطمینان یابیم که نوآوری در خدمت خیر عمومی قرار دارد.
در اکتبر امسال، زمانی که اعضا و دوستان ایپرا در مراسم گالا اهدای جوایز جهانی طلایی ایپرا در غنا گرد هم میآیند، ما بهترین نمونههای روابط عمومی را جشن خواهیم گرفت. کمپینهایی که در این مراسم مورد تقدیر قرار میگیرند، نه تنها خلاقیت و نوآوری، بلکه ویژگیهای انسانی را نیز به نمایش خواهند گذاشت که هیچ الگوریتمی قادر به بازتولید آنها نیست؛ ویژگیهایی مانند بینش، شجاعت و صداقت. این جشن، تجلیلی از افرادی است که از ایدهها برای الهامبخشی به تغییر، تقویت تفاهم و ایجاد یک تفاوت ملموس در جوامع سراسر جهان استفاده میکنند.
هوش مصنوعی میتواند ابزاری فوقالعاده باشد، اما این تخیل و مسئولیت انسانی است که کمپینها را به میراث تبدیل میکند. همانطور که پیش میرویم، بیایید نوآوری را بپذیریم، اما هرگز فراموش نکنیم که ارزش واقعی ما در اعتمادی است که میسازیم و ارزشهایی که از آنها حمایت میکنیم.
با احترام،
ناتاشا پاولوویچ بوجاس
رئیس ایپرا ۲۰۲۴ – ۲۰۲۵
دیدگاهتان را بنویسید