چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ برای صنعتی که بر پایه کلمات، ایدهها و پیامرسانی استراتژیک بنا شده، این پیشرفت چیزی کمتر از یک انقلاب نیست.
کاهش توهمات: GPT-5 نسبت به نسخههای قبلی، پاسخهای ساختگی کمتری تولید میکند.
اعتماد بیشتر: تیمهای ارتباطی میتوانند این مدل را برای تحقیقات اولیه، بررسی صحت پیشنویسها و تولید نکات کلیدی به کار گیرند.
این پیشرفت، موانع اصلی پذیرش هوش مصنوعی در صنعت ارتباطات را برطرف میکند.
توانایی استدلال پیشرفته: آلتمن، مدیرعامل اوپنایآی، GPT-5 را معادل دسترسی همیشگی به تیمی از متخصصان سطح دکترا توصیف کرده است.
این قابلیتها به تدوین استراتژیهای بحران، تحلیل احساسات ذینفعان و بررسی سناریوهای پیچیده کمک میکند.
GPT-5 برای اولین بار حتی برای کاربران رایگان در دسترس است.
این امر شرایط را برای آژانسهای کوچک، سازمانهای غیرانتفاعی و مشاوران مستقل برابر میکند.
اکنون استارتاپها میتوانند با آژانسهای بزرگتر رقابت کنند.
قابلیت «کدنویسی حالوهوا» (Vibe Coding): توانایی تولید وباپلیکیشنها و ابزارهای تعاملی از روی دستورات ساده.
امکان خلق نمونههای تعاملی، میکروسایتها و استراتژیهای چندگانه برای کمپینها در چند ثانیه.
تیمهای ارتباطی میتوانند چند مسیر خلاقانه را همزمان آزمایش کنند.
GPT-5 با «تکمیلهای ایمن» به جای امتناع، پاسخهای کلی اما بدون خطر ارائه میدهد.
توانایی تشخیص محدودیتها و پرهیز از حدسزنی، با اصول اخلاقی ارتباطات همسو است.
این شفافیت به حفظ اعتبار و اعتماد کمک میکند.
مزیت رقابتی دیگر دسترسی به ابزار نیست، بلکه چگونگی استفاده استراتژیک از آن است.
موفقیت وابسته به مهارت در طراحی پرامپتها، ادغام با فرآیندهای خلاقانه و حفظ اصالت و کیفیت خواهد بود.
کتابخانه قالبهای رسانهای: ساخت قالبهای مختلف ایمیل برای معرفی محصولات یا مدیریت بحران با کمک GPT-5.
چارچوب پاسخگویی سریع در بحرانها: طراحی درخت تصمیم و بیانیههای آماده برای سناریوهای مختلف.
تولید نسخههای چندپلتفرمی: تبدیل یک پیام کلیدی به نسخههای مناسب برای لینکدین، توییتر، اینستاگرام، ایمیل داخلی و بهروزرسانی سرمایهگذاران.
راهاندازی GPT-5 تغییری بنیادین در ارتباطات است. پرسش دیگر این نیست که «آیا باید از آن استفاده کرد»، بلکه این است که «چقدر سریع و استراتژیک میتوان آن را به کار گرفت». آینده ارتباطات اکنون اینجاست؛ قدرتمندتر، قابل اعتمادتر و در دسترستر از همیشه.
دیدگاهتان را بنویسید