شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور
سومین موفقیت روابط‌عمومی اتاق بازرگانی البرز در سال جاری رقم خورد؛

کسب نشان طلای جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌های کشور

 شرکت مک‌دونالدز (McDonald’s) اعلام کرد که آن هَمر (Anne Hammer) از تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ به عنوان معاون ارشد و مدیرکل جهانی ارتباطات (VP and Global Chief Communications Officer) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
هَمِر به‌ عنوان مدیر کل جهانی ارتباطات مک‌دونالدز منصوب شد
  • کد نوشته: 3841
  • منبع: شارا
  • ۲۶ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش آژانس خبری پی آر؛ هَمر پیش از این نیز همین سمت را در شرکت منیولایف (Manulife) بر عهده داشت و اکنون قرار است به تیم رهبری جهانی اثرگذاری در مک‌دونالدز بپیوندد و مستقیماً به جان بنر (Jon Banner)، معاون اجرایی و مدیرکل اثرگذاری جهانی این شرکت، گزارش دهد.
    او جایگزین سندی رودریگز (Sandy Rodriguez) می‌شود که در ماه ژوئن از مک‌دونالدز جدا شد و به شرکت الی لیلی (Eli Lilly and Company) پیوست تا در سمت معاون ارشد و مدیرکل ارتباطات فعالیت کند.

    براساس بیانیه‌ای که توسط بنر در وب‌سایت مک‌دونالدز منتشر شده، همر رهبری استراتژی ارتباطات جهانی مک‌دونالدز را با تمرکز بر افزایش اعتبار برند، محافظت از جایگاه جهانی شرکت و هدایت رشد کسب‌وکار از طریق داستان‌سرایی بر عهده خواهد داشت.

    بنر در این بیانیه نوشت:

    «رهبری هَمر نقش کلیدی در ارتقای مرکز تخصصی ارتباطات، پشتیبانی از بازارها و تقویت جایگاه جهانی مک‌دونالدز ایفا خواهد کرد.»

    همزمان، مک‌دونالدز همچنین کتی بِرد (Kathy Baird) را به عنوان معاون ارشد و مدیرکل اثرگذاری در مک‌دونالدز ایالات متحده منصوب کرده که از ۳۰ سپتامبر کار خود را آغاز می‌کند. او در دو تیم ارشد رهبری آمریکا و اثرگذاری جهانی عضویت خواهد داشت و به جو ارلینگر (Joe Erlinger)، رئیس مک‌دونالدز آمریکا، و بنر گزارش خواهد داد.

    برد پیش‌تر مدیریت ارتباطات جهانی با رویکرد هدف‌مدار را در شرکت نایکی (Nike) برعهده داشت.

    مایکل گوندا (Michael Gonda)، مدیر ارشد پیشین اثرگذاری مک‌دونالدز در آمریکای شمالی، در تاریخ ۷ ژوئیه به نایکی پیوست و اکنون به عنوان معاون اجرایی و مدیرکل ارتباطات در آن شرکت مشغول به کار است.

    از دیگر تحولات اخیر مک‌دونالدز می‌توان به استخدام پالومو آزولای (Paloma Azulay) به عنوان معاون بازاریابی جهانی برند در ماه ژوئن و خروج پم گلدستین (Pam Goldstein)، مدیر سابق ارتباطات شرکتی آمریکا، در ماه آوریل اشاره کرد. گلدستین هم‌اکنون شرکت مشاوره‌ای خود را راه‌اندازی کرده است.

    در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵، مک‌دونالدز درآمد خالص ۲.۲۵ میلیارد دلار را گزارش داد که نسبت به ۲ میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. همچنین، درآمد کل شرکت با رشد ۵ درصدی به ۶.۸ میلیارد دلار رسید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *