چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ هَمر پیش از این نیز همین سمت را در شرکت منیولایف (Manulife) بر عهده داشت و اکنون قرار است به تیم رهبری جهانی اثرگذاری در مکدونالدز بپیوندد و مستقیماً به جان بنر (Jon Banner)، معاون اجرایی و مدیرکل اثرگذاری جهانی این شرکت، گزارش دهد.
او جایگزین سندی رودریگز (Sandy Rodriguez) میشود که در ماه ژوئن از مکدونالدز جدا شد و به شرکت الی لیلی (Eli Lilly and Company) پیوست تا در سمت معاون ارشد و مدیرکل ارتباطات فعالیت کند.
براساس بیانیهای که توسط بنر در وبسایت مکدونالدز منتشر شده، همر رهبری استراتژی ارتباطات جهانی مکدونالدز را با تمرکز بر افزایش اعتبار برند، محافظت از جایگاه جهانی شرکت و هدایت رشد کسبوکار از طریق داستانسرایی بر عهده خواهد داشت.
بنر در این بیانیه نوشت:
«رهبری هَمر نقش کلیدی در ارتقای مرکز تخصصی ارتباطات، پشتیبانی از بازارها و تقویت جایگاه جهانی مکدونالدز ایفا خواهد کرد.»
همزمان، مکدونالدز همچنین کتی بِرد (Kathy Baird) را به عنوان معاون ارشد و مدیرکل اثرگذاری در مکدونالدز ایالات متحده منصوب کرده که از ۳۰ سپتامبر کار خود را آغاز میکند. او در دو تیم ارشد رهبری آمریکا و اثرگذاری جهانی عضویت خواهد داشت و به جو ارلینگر (Joe Erlinger)، رئیس مکدونالدز آمریکا، و بنر گزارش خواهد داد.
برد پیشتر مدیریت ارتباطات جهانی با رویکرد هدفمدار را در شرکت نایکی (Nike) برعهده داشت.
مایکل گوندا (Michael Gonda)، مدیر ارشد پیشین اثرگذاری مکدونالدز در آمریکای شمالی، در تاریخ ۷ ژوئیه به نایکی پیوست و اکنون به عنوان معاون اجرایی و مدیرکل ارتباطات در آن شرکت مشغول به کار است.
از دیگر تحولات اخیر مکدونالدز میتوان به استخدام پالومو آزولای (Paloma Azulay) به عنوان معاون بازاریابی جهانی برند در ماه ژوئن و خروج پم گلدستین (Pam Goldstein)، مدیر سابق ارتباطات شرکتی آمریکا، در ماه آوریل اشاره کرد. گلدستین هماکنون شرکت مشاورهای خود را راهاندازی کرده است.
در سهماهه دوم سال ۲۰۲۵، مکدونالدز درآمد خالص ۲.۲۵ میلیارد دلار را گزارش داد که نسبت به ۲ میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. همچنین، درآمد کل شرکت با رشد ۵ درصدی به ۶.۸ میلیارد دلار رسید.
دیدگاهتان را بنویسید