تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ اکنون با ورود هوش مصنوعی، به جای جایگزینی، فرصتی برای تقویت استراتژیهای روابطعمومی فراهم شده است. ما همچنان برند، شهرت و اعتماد میسازیم، قصهگو هستیم و روابط برقرار میکنیم؛ تنها تفاوت این است که ابزارها سریعتر و هوشمندتر عمل میکنند.
مدلهای جامع مانندمدل پِسو (PESO) نشان دادهاند که وقتی رسانههای پولی، اکتسابی، مشترک و شخصی به صورت هماهنگ استفاده شوند، اثر چندبرابری ایجاد میشود. حالا هوش مصنوعی این فرایند را تسریع میکند.
هوش مصنوعی با هدفگیری پیشبینیکننده، بهینهسازی بودجه در لحظه و تستهای خودکار A/B، تبلیغات پولی را هوشمندتر میکند. ارزش واقعی اینجاست که بودجه تبلیغاتی به موتور تقویت سایر رسانهها تبدیل شود؛ از ارتقای پستهای وبلاگی گرفته تا افزایش دسترسی محتوای اجتماعی.
هوش مصنوعی میتواند خبرنگاران مرتبط را پیشنهاد دهد، چرخههای خبری و رقبا را رصد کند و حتی برای واکنش سریع، پیشنویس آماده کند. همچنین به تحلیل اثربخشی نشریات و تولید محتوای مشارکتی کمک میکند تا برند همزمان اعتبار شخص ثالث و کنترل پیام را به دست آورد.
ابزارهای هوش مصنوعی در شبکههای اجتماعی، فراتر از لایک و کامنت عمل میکنند؛ آنها الگوهای تعامل، تغییر احساسات و مسیر حرکت گفتگوها بین پلتفرمها را شناسایی میکنند. این دادهها میتواند الهامبخش وبلاگها، تیترهای خبری و کمپینهای تبلیغاتی باشد.
دیگر فقط انتشار محتوا کافی نیست؛ محتوا باید در اکوسیستم مرجع بزرگتر حضور داشته باشد تا توسط ابزارهای هوش مصنوعی مثل چت جیبیتی و Perplexity شناسایی و استناد شود. اینجاست که محتوای شخصی به موتور اصلی دیدهشدن بدل میشود.
هوش مصنوعی به جای معیارهای سنتی مانند بازدید یا دنبالکننده، امکان انتساب بینکانالی، مدلهای پیشبینی و تحلیل رفتار مخاطب را فراهم میکند. این یعنی درک روشنتر از اینکه کدام محتوا، چه تاثیری بر مخاطبان و برند دارد.
نیازی نیست با هر تغییر فناوری، دفترچه استراتژی خود را دور بیندازید. کافی است هوش مصنوعی را در استراتژی موجود ادغام کنید تا آن را سریعتر، دقیقتر و پیشبینیپذیرتر کنید.
هوش مصنوعی قرار نیست استراتژی شما را اجرا کند؛ قرار است استراتژی خوب شما را غیرقابل چشمپوشی کند.
دیدگاهتان را بنویسید