شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

در سال ۲۰۲۵، متخصصان روابط ‌عمومی بر اولویت‌بخشی به استراتژی و ارزش‌آفرینی در محیط کار تمرکز دارند.
چگونه متخصصان روابط‌عمومی استراتژی را اولویت‌بندی می‌کنند
  • کد نوشته: 3775
  • منبع: شارا
  • ۲۳ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش آژانس خبری پی آر؛ نظرسنجی آنلاین ماک‌راک از ۱۰۸۹ حرفه‌ای روابط‌عمومی در آمریکا، کانادا، اروپا و آسیا نشان می‌دهد که روابط با رسانه‌ها با ۸۴٪ بیشترین سهم را در فعالیت‌های کاری دارد، در حالی که رهبری فکری تنها ۴۵٪ را به خود اختصاص می‌دهد.

    احساس ارزشمندی در بین کارکنان تقسیم شده است، به‌طوری‌که ۵۰٪ از پاسخ‌دهندگان آژانس‌ها خود را ارزشمند می‌دانند، اما تنها ۱۶٪ از کارکنان داخلی همین حس را دارند و تنها ۱۰٪ معتقدند رهبری کاملاً با کار آن‌ها آشناست.

    هوش مصنوعی و اتوماسیون با ۵۹٪ در اولویت رشد پنج سال آینده قرار دارند؛ پس از آن روابط رسانه‌ای با ۳۵٪ و برنامه‌ریزی استراتژیک با ۳۳٪ قرار دارند.

    همچنین ۶۷٪ تأکید کردند که ارائه نتایج قابل اندازه‌گیری بهترین روش برای افزایش ارزش ادراک‌شده روابط‌عمومی در نظر رهبری یا مشتریان است.

    نوشته‌های مشابه
    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
    هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

    فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
    در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

    ۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *