شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : خرداد ۱۴۰۴
تبلیغات در نمایشگاه‌های تخصصی؛ فرصت ارتباط یا تهدید اعتبار؟

تبلیغات در نمایشگاه‌های تخصصی؛ فرصت ارتباط یا تهدید اعتبار؟

در نمایشگاه‌های تخصصی، ارتباطات حرفه‌ای نقش کلیدی در شکل‌گیری تصویر برند دارد. تبلیغات باید به جای پیام‌های عمومی، بر تعاملات مؤثر و ارزش‌های مشترک تمرکز داشته باشد تا جایگاه برند در ذهن مخاطبان تثبیت شود.
فرصت‌ها، چالش‌ها و آینده ارتباطات

فرصت‌ها، چالش‌ها و آینده ارتباطات

در دنیای امروز، هوش مصنوعی به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در حوزه روابط عمومی، فرصت‌های بزرگی را برای بهبود فرآیندهای ارتباطی و ارتقاء تصویر برندها فراهم آورده است، در عین حال چالش‌هایی مهم و جدی را نیز به همراه دارد.
چگونه در سال ۱۴۰۴ استراتژی مؤثر روابط‌عمومی تدوین کنیم؟

چگونه در سال ۱۴۰۴ استراتژی مؤثر روابط‌عمومی تدوین کنیم؟

یک استراتژی برنامه‌ریزی‌شده‌ی روابط ‌عمومی می‌تواند یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رشد شناخت کسب‌وکارها باشد. به‌جای انتشار محتوا و امیدواری بی‌هدف، باید یک طرح عملی داشته باشید تا بتوانید به اهداف مشخص خود دست پیدا کنید.
چرا مدیران ارشد سازمان‌ها از فرصت‌های روابط عمومی غافل می‌مانند

چرا مدیران ارشد سازمان‌ها از فرصت‌های روابط عمومی غافل می‌مانند

پیامدهای این ترس از روابط عمومی، بسیار زیان‌بار است. سازمانی که از روابط عمومی فعال و پویا برخوردار نباشد، فرصت‌های بسیاری را برای رشد و توسعه از دست می‌دهد.
چالش‌های حفظ استعدادها و ارتقای شفافیت در روابط عمومی

چالش‌های حفظ استعدادها و ارتقای شفافیت در روابط عمومی

ماسیج کیکتا، مدیر روابط عمومی و مشاور در اکسپندر، در جدیدترین گزارش خود از چالش‌های موجود در صنعت روابط عمومی لهستان صحبت کرد
اهمیت روابط عمومی در مدیریت رسانه

اهمیت روابط عمومی در مدیریت رسانه

در جهان امروز که رسانه‌ها با سرعتی بی‌سابقه اخبار را منتشر می‌کنند و فضای عمومی به شدت تحت تأثیر روایت‌های خبری است، نقش ارتباطات حقوقی و روابط‌عمومی در پرونده‌های حقوقی حساس بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.
مسابقه ویژه برای طرفداران دنیای هری پاتر برگزار می‌شود

مسابقه ویژه برای طرفداران دنیای هری پاتر برگزار می‌شود

مسابقه ویژه برای علاقمندان به قصه های هری پاتر راه اندازی شد.
برنامه‌ریزی ارتباطی باید از درون سازمان آغاز گردد

برنامه‌ریزی ارتباطی باید از درون سازمان آغاز گردد

 بیم آن می‌رود که روابط‌عمومی در ساختارهای سازمانی به کارکردی صرفاً اطلاع‌رسان تبدیل شود و برنامه‌ها و سیاست‌هایش در حد فرستادن پیام محدود بماند. آفتی که گریبان بسیاری از نهادها را گرفته و روزبه‌روز نیز دامنه آن گسترده‌تر می‌شود.