شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی
با برگزاری نخستین دوره آموزشی در دانشکده خبر صورت گرفت؛

گام تازه انجمن روابط‌عمومی تهران در مسیر آموزش‌های نوین روابط‌عمومی

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

آرشیو ماهانه : شهریور ۱۴۰۴
روابط‌عمومی زبان گویای سازمان است 

روابط‌عمومی زبان گویای سازمان است 

 مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر، با معرفی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر ، بر نقش حیاتی روابط عمومی در معرفی خدمات و دستاوردهای این مجموعه به گردشگران و ذینفعان تأکید کرد.
انتصاب لورا وال به‌عنوان مدیرعامل موسسه روابط‌عمومی ایرلند

انتصاب لورا وال به‌عنوان مدیرعامل موسسه روابط‌عمومی ایرلند

لورا وال به‌عنوان مدیرعامل جدید این موسسه منصوب شد. او بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت در آژانس‌های تبلیغاتی ایرلند و بریتانیا دارد و پیش‌تر در شرکت تینک‌هاوس (THINKHOUSE) کمپین‌های برندهای بزرگ را هدایت کرده است.
مدیر روابط‌عمومی شرکت مدیریت واگذاری پویا منصوب شد

مدیر روابط‌عمومی شرکت مدیریت واگذاری پویا منصوب شد

انتصاب مهران خسروزاده به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت مدیریت واگذاری پویا، گامی تازه در تقویت ارتباطات و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای در مجموعه بانک ملی ایران است.
دولت نیازمند بهره‌گیری از روابط عمومی‌های کارآمد است

دولت نیازمند بهره‌گیری از روابط عمومی‌های کارآمد است

محمد مهاجری در همایش نقش روابط عمومی‌ها و رسانه در دولت وفاق در فرهنگسرای بانوان اردبیل، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در دولت وفادار، نقش چشمگیری ایفا می‌کنند، گویی نبض واقعی ارتباط میان حاکمیت و مردم در دست این نهاد است.
چگونه ابزار هوش مصنوعی مناسب برای روابط‌ عمومی انتخاب کنیم؟

چگونه ابزار هوش مصنوعی مناسب برای روابط‌ عمومی انتخاب کنیم؟

  از نگارش بیانیه‌های مطبوعاتی گرفته تا پیش‌بینی روندهای رسانه‌ای، ابزارهای هوش مصنوعی امروز به متخصصان ارتباطات کمک می‌کنند تا زمان صرفه‌جویی کنند، هزینه‌ها را کاهش دهند و نتایج بهتری کسب نمایند.
آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین متخصصان روابط‌ عمومی شود؟

آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین متخصصان روابط‌ عمومی شود؟

  اگر در حوزه روابط ‌عمومی‌ فعالیت می‌کنید، احتمالاً از شما پرسیده‌اند یا به‌زودی خواهند پرسید: آیا هوش مصنوعی قرار است شغل شما را بگیرد؟ پرسش بی‌راهی نیست؛ هوش مصنوعی می‌تواند تحقیق کند، متن بنویسد، خلاصه تولید کند، فهرست رسانه‌ای بسازد و داده‌های افکار عمومی را در چند ثانیه تحلیل کند.
هوش مصنوعی ۱۳ درصد از مشاغل کارگران را از بین برد

هوش مصنوعی ۱۳ درصد از مشاغل کارگران را از بین برد

پروفسور اریک برینجولفسون (Erik Brynjolffson) از دانشگاه استنفورد و همکارانش به تازگی پژوهشی درباره تأثیر هوش مصنوعی مولد بر اشتغال منتشر کرده‌اند. آنها دریافتند که از اواخر سال ۲۰۲۲، در مشاغلی که احتمال خودکارسازی آنها وجود دارد، ۱۳ درصد کاهش در میزان اشتغال مشاهده شده است.
دستیابی به تعادل میان هزینه و رشد

دستیابی به تعادل میان هزینه و رشد

  در سال 2025، بازاریاب‌ها در تلاشند تا تعادلی میان هزینه‌های تبلیغاتی و مقیاس رشد کسب‌وکار ایجاد کنند. در این دوران پر از کانال‌های مختلف تبلیغاتی، یافتن بهترین ترکیب برای استراتژی‌های بازاریابی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.