شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

آرشیو ماهانه : مهر ۱۴۰۴
نقش رسانه‌های جمعی در مدیریت افکار عمومی در شرایط بحران

نقش رسانه‌های جمعی در مدیریت افکار عمومی در شرایط بحران

یافته‌ها نشان می‌دهد که رسانه‌ها در صورت مدیریت حرفه‌ای می‌توانند ضمن کاهش اضطراب و تقویت مشارکت اجتماعی، مانع از گسترش شایعات و بی‌اعتمادی شوند. در پایان، راهکارهایی عملی برای بهبود عملکرد رسانه‌ها در شرایط بحرانی ارائه شده است.
رسانه حرفه‌ای در بحران، تنها خبر نمی‌دهد؛ آرامش می‌سازد

رسانه حرفه‌ای در بحران، تنها خبر نمی‌دهد؛ آرامش می‌سازد

یک استاد ارتباطات گفت: رسانه‌ها در بحران باید بتوانند اخبار را از پروپاگاندا جدا کنند و با حداقل سوگیری ممکن، چه مثبت و چه منفی، به شکل بی‌طرفانه به مخاطب ارائه دهند.
ضرورت تدوین پروتکل‌های رسانه‌ای برای دوران جنگ و بحران

ضرورت تدوین پروتکل‌های رسانه‌ای برای دوران جنگ و بحران

استاد ارتباطات گفت: شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در حقیقت به ابزارهای قدرتمند جنگی تبدیل شده‌ و پلتفرم‌های موجود نقش مهمی در تحولات جهان دارند.
توضیحات روابط‌عمومی ارشاد در خصوص تشییع ناصر تقوایی

توضیحات روابط‌عمومی ارشاد در خصوص تشییع ناصر تقوایی

نیکنام حسینی‌پور، رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد درخصوص عدم حضور متولیان دولتی امر هنر در مراسم تشییع ناصر تقوایی چنین نوشت: « وظیفه مدیران دولتی، خدمات‌رسانی به هنرمندان است نه اعتباربخشی به خود از طریق هنرمندان.»
هادی خانیکی: روابط عمومی آینده‌نگر، پلی میان حال و آینده است

هادی خانیکی: روابط عمومی آینده‌نگر، پلی میان حال و آینده است

جامعه ما درگیر وضعیتی است که من آن را «اکنون ممتد» می‌نامم؛ اکنونی که گذشته را پشت سر نگذاشته و هنوز افق آینده را نمی‌بیند. در چنین شرایطی، آینده‌نگری نه فقط مسئله تکنولوژی، بلکه مسئله اعتماد و گفت‌وگو است.
راهنمای اجرایی برای پیاده‌سازی و مدیریت

راهنمای اجرایی برای پیاده‌سازی و مدیریت

هوش مصنوعی به‌سرعت در حال دگرگون‌سازی همهٔ صنایع است و روابط‌عمومی (Public Relations) نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کتاب راهنمایی لازم را برای آژانس‌ها و مجریان فراهم می‌کند تا تغییر را پذیرفته، هم‌زمان بهره‌وری را افزایش دهند و ریسک‌ها را مدیریت کنند.
روابط‌عمومی ایران به نگاهی پیش‌بین، علمی و تحول‌گرا نیاز دارد

روابط‌عمومی ایران به نگاهی پیش‌بین، علمی و تحول‌گرا نیاز دارد

بهروز تقی‌پور، دبیر دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، در گزارشی از روند برگزاری این رویداد، ضمن قدردانی از مشارکت مدیران، استادان و پژوهشگران حوزه ارتباطات، بر اهمیت نگاه آینده‌نگر و تحلیل‌محور در روابط‌عمومی تأکید کرد.
بیانیه کمیته علمی دهمین همایش حرفه ای گرایی در روابط عمومی

بیانیه کمیته علمی دهمین همایش حرفه ای گرایی در روابط عمومی

دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با محوریت «روابط‌عمومی پیش‌بین» برگزار شد. در آیین گشایش این رویداد، بیانیه کمیته علمی توسط دکتر مریم سلیمی رئیس کمیته علمی دهمین همایش حرفه ای گرایی در روابط عمومی قرائت شد.