فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، سعید خادمیپور طی یادداشتی نوشت: روابط عمومی به عنوان بازوی راهبردی ارتباطی در هر سازمان، همواره نقش تعیینکنندهای در شکلدهی به افکار عمومی، مدیریت تصویر سازمانی و ارتباط دوسویه با ذینفعان داشته است اما با ورود فناوریهای نوین به ویژه هوش مصنوعی، ماموریتها و روشهای این حوزه دستخوش تحولات بنیادین شده است.
در جهان امروز، دیگر صرفا تولید و انتشار محتوا کفایت نمیکند. روابط عمومیها باید دادهمحور باشند؛ رفتار مخاطب را تحلیل کنند و مبتنی بر شواهد تصمیم بگیرند.
اینجاست که هوش مصنوعی به عنوان ابزاری توانمند، به یاری روابط عمومیها میآید؛ از تحلیل دادههای شبکههای اجتماعی و شناسایی روندهای ارتباطی تا تولید محتوای هوشمند و شخصیسازی پیامها، هوش مصنوعی میتواند قدرت تصمیمسازی و واکنش سریع روابط عمومی را به طور چشمگیری ارتقا دهد.
هوش مصنوعی همچنین در حوزههایی مانند پایش هوشمندانه، تشخیص بحرانهای بالقوه و حتی اتوماسیون پاسخگویی به رسانهها و مخاطبان، به عنوان یک دستیار استراتژیک ایفای نقش میکند. به این ترتیب، روابط عمومی از یک واحد صرفا اجرایی، به یک بخش دادهمحور، تحلیلگر و سیاستگذار در سازمان ارتقا مییابد.
با این حال، بهرهگیری موثر از هوش مصنوعی، مستلزم بازنگری در ساختارهای روابط عمومی، ارتقای مهارتهای فناورانه متخصصان این حوزه و درک صحیح از همافزایی انسان و ماشین است؛ چراکه هوش مصنوعی جایگزین خلاقیت، اخلاقمداری و قضاوت انسانی نمیشود بلکه آنها را تقویت میکند.
هفته ارتباطات، فرصتی ارزشمند است تا از یک سو از تلاشهای فعالان حوزه روابط عمومی قدردانی شده و از سوی دیگر، نگاه مدیران ارشد سازمانها به جایگاه این بخش، همراستا با تحولات فناورانه و نیازهای عصر دیجیتال بازتعریف شود.
دیدگاهتان را بنویسید