گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ این نمونهها اهمیت دقت و مراقبت در استفاده از هوش مصنوعی را نشان میدهد، به ویژه زمانی که کسبوکارها به دنبال کاهش نیروی انسانی خود با اتکا به این فناوری هستند.
بسیاری از شرکتها، از جمله Salesforce و Klarna، به دنبال بهرهبرداری از هوش مصنوعی برای افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای نیروی انسانی هستند. داریو آمودی، مدیرعامل Anthropic، حتی پیشبینی میکند که هوش مصنوعی ممکن است نیمی از مشاغل یقه سفید سطح پایین را در چند سال آینده حذف کند. با این حال، نگرانی وجود دارد که اشتباهات هوش مصنوعی منجر به کاهش بهرهوری و مشکلات غیرمنتظره شود.
نمونههایی از تعدیل نیروهایی که به عوامل مختلفی غیر از هوش مصنوعی نیز مربوط است، مانند اخراج ۲۱٪ کارکنان Business Insider یا کاهش ۳٪ نیروی کار مایکروسافت، نشان میدهد که هوش مصنوعی تنها عامل تغییرات نیست، اما نقش مهمی در این روند ایفا میکند.
در کنار این روند، برخی شرکتها به جای صرفهجویی بیش از حد روی نیروی کار، متوجه شدهاند که کاهش کیفیت خدمات میتواند به ضررشان تمام شود، مانند تغییر مسیر Klarna که پس از تمرکز بیش از حد بر کاهش هزینهها، به کیفیت خدمات آسیب رساند.
از سوی دیگر، همکاری شرکت متا (فیسبوک سابق) با شرکت فناوری دفاعی آندوریل برای توسعه فناوریهای واقعیت افزوده و مجازی نظامی، واکنشهای متفاوتی در بین کارکنان و جامعه ایجاد کرده است، مشابه اعتراضات پیشین علیه قراردادهای نظامی گوگل.
در اخبار دیگر، آمازون مجوز استفاده از مطالب نیویورک تایمز برای آموزش هوش مصنوعی را گرفته، استارتآپهای موفقی در حوزه مراقبت از پوست و تغذیه بودجه جذب کردهاند، و برخی مدیران برجسته در حال ترک شرکتها هستند.
دیدگاهتان را بنویسید