گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مطالعه نخست، یک مقاله پیشچاپ از National Deep Inference Fabric دانشگاه نورثایسترن، به بررسی جعبه سیاه LLMها پرداخته است. نتایج نشان داد مدلها در طول آموزش، سیگنالهای پنهان میان خود منتقل میکنند. این سیگنالها میتوانند شامل ترجیحات ساده، مانند علاقه به جغدها، یا حتی گرایشهای نگرانکنندهتر باشند.
الکس کلود، نویسنده این مطالعه، به NBC News گفت: «ما سیستمهایی را آموزش میدهیم که درک کاملی از آنها نداریم و امیدواریم خروجی، همان هدف ما باشد. اما تضمینی وجود ندارد.»
مطالعه نشان داد مدل «معلم» میتواند تمایلات خاصی را از طریق تکههای اطلاعاتی پنهان به مدل «دانشآموز» انتقال دهد، حتی زمانی که دادههای مربوط به آن موضوع از پایگاه آموزشی حذف شده باشد. نمونه جغد نشان میدهد دادههای رمزگونه میان مدلها مانند «سوت سگ» منتقل میشود.
مطالعه دوم که توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی منتشر شد، رفتار مدلهای AI را در شبیهسازی بازارهای مالی بررسی کرد. نتایج حاکی از آن است که این مدلها به جای رقابت، شروع به همکاری و تشکیل کارتل برای تثبیت قیمتها کردند.
این مدلها بدون دستورالعمل خاصی، الگوریتمهای خود را طوری همسو کردند که سودآوری مشترک داشته باشند. محققان این تمایل را «حماقت مصنوعی» نامیدهاند، چرا که مدلها پس از یافتن استراتژی سودآور، به دنبال بهبود آن نمیروند و همان راهکار را ادامه میدهند.
یافتهها نشان میدهد که برقراری ارتباط میان مدلهای هوش مصنوعی، چه برای انتقال ترجیحات یا چه برای افزایش سود، روندی طبیعی و ساده برای آنهاست. این امر میتواند نگرانیهایی در خصوص آینده هوش مصنوعی ایجاد کند.
از سوی دیگر، تمایل این مدلها به دستیابی به نتایج «به اندازه کافی خوب» میتواند فرصتی برای کنترل و مدیریت رفتارشان ایجاد کند. این ویژگی امکان مذاکره یا اعمال محدودیت در زمانهای بحرانی را فراهم میکند.
هر دو مطالعه بیانگر این نکتهاند که LLMها میتوانند مستقل از انسانها روابط و همکاریهایی شکل دهند که نتایج پیچیدهای به همراه دارد. این واقعیت نیازمند بازنگری در سیاستگذاری و نظارت بر توسعه و استفاده از هوش مصنوعی است.
دیدگاهتان را بنویسید