گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این سیستم برخلاف روشهای قدیمی که فقط بر چهره تمرکز داشتند، کل فریمهای ویدیو از جمله حرکات و ناسازگاریهای پسزمینه را تحلیل میکند.
بر این اساس، پروفسور امیت روی-چودری و دانشجوی دکترا روهیت کوندو از دانشکده مهندسی دانشگاه کالیفرنیا، با استفاده از یک مدل یادگیری عمیق مبتنی بر ترنسفورمر، توانستهاند سیستم جدیدی بسازند که حتی ویدیوهای کاملاً ساختگی بدون استفاده از تصاویر واقعی را تشخیص میدهد.
کوندو در این باره میگوید: «دیپفیکها دیگر فقط جایگزینی چهره نیستند. امروز افراد میتوانند کل صحنهها را با مدلهای تولیدی بسازند.»
گفتنی است که این فناوری در شرایطی معرفی شده که ابزارهای تبدیل متن به ویدیو و تصویر به ویدیو به راحتی در دسترس همگان قرار گرفتهاند. کوندو هشدار میدهد: «ترسناک است که این ابزارها چقدر در دسترس هستند. هر کسی با مهارت متوسط میتواند فیلترهای ایمنی را دور بزند و ویدیوهای واقعنمایی از چهرههای عمومی بسازد.»
سیستم یونایتد از چارچوب هوش مصنوعی «سیگلیپ» استفاده میکند که ویژگیهایی فراتر از چهره یا اشیاء خاص را استخراج مینماید.
از سوی دیگر، روش آموزشی جدیدی به نام «تلفات توجه-تنوع» نیز به سیستم یاد میدهد که چندین ناحیه تصویری را در هر فریم بررسی کند تا فقط به چهرهها تمرکز نکند.
به نظر میرسد با پیشرفت روزافزون فناوریهای تولید محتوای جعلی، سیستمهای تشخیصی مانند یونایتد بیش از پیش به ابزاری ضروری برای حفظ اعتماد عمومی تبدیل خواهند شد. این نوآوری گامی مهم در مسیر ایجاد فضای دیجیتالی امنتر و شفافتر محسوب میشود.
دیدگاهتان را بنویسید