شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت
هادی نباتی‌نژاد | مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایران‌ساخت

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

الگوها و راهکارهای تعامل با رسانه‌ ها؛

انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی

کتاب «مدیریت ارتباطات رسانه‌ای در روابط عمومی» با ارائه مدل‌ها و راهکارهای عملی، نقشه راهی برای تعامل مؤثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی ترسیم می‌کند.
انتشار کتاب مدیریت ارتباطات رسانه‌ ای در روابط عمومی
  • کد نوشته: 3331
  • منبع: شارا
  • ۲۷ مرداد
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش آژانس خبری پی آر؛ کتاب تخصصی «مدیریت ارتباطات رسانه‌ای در روابط عمومی» نوشته سید شهاب سید محسنی در ۵ فصل و ۲۶۰ صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر و روانه بازار شد.

    این کتاب که حاصل نزدیک به سه دهه تجربه علمی و اجرایی نویسنده است، با نگاهی تلفیقی از نظریه و عمل، به واکاوی چالش‌ها و فرصت‌های تعامل پیچیده میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌پردازد و پیامدهای این تعامل را بر عملکرد هر دو حوزه بررسی می‌کند.

    تمرکز اصلی اثر بر نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها است و تلاش دارد با ارائه مدل‌ها و الگوهای ارتباطی و تعاملی اثربخش، بستری برای همکاری سازنده‌تر میان روابط ‌عمومی و رسانه فراهم آورد.

    مباحث کلیدی کتاب عبارت‌اند از:
    ادبیات نظری و مفاهیم روابط عمومی و رسانه
    وضعیت ارتباطی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها
    تکنیک‌ها و روش‌های ارتباطی و تعاملی
    مدیریت و برنامه‌ریزی رسانه‌ای
    پژوهش و ارزیابی رسانه‌ای

    همچنین موضوعات روزی چون رسانه‌های اجتماعی، تعامل روابط عمومی و رسانه در عصر هوش مصنوعی، کمپین‌های رسانه‌ای، استراتژی و دیپلماسی رسانه‌ای، توازن و مدیریت بحران رسانه‌ای نیز در کتاب به‌طور ویژه بررسی شده‌اند.

    این اثر، علاوه بر متخصصان روابط عمومی و فعالان رسانه‌ای، برای مدیران ارشد سازمان‌ها نیز راهنمایی ارزشمند است تا با درک عمیق‌تر از نقش رسانه‌ها، تصمیمات آگاهانه‌تر و اثربخش‌تری در حوزه ارتباطات سازمانی اتخاذ کنند.

    علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) تماس گرفته یا از طریق وبگاه www.kpri.ir به‌صورت آنلاین خریداری کنند.

    لینک خرید آنلاین

    نوشته‌های مشابه
    کتاب «خبرنگاری و سیاست خارجی» رونمایی شد
    با حمایت انجمن فرهیختگان نوآور؛

    کتاب «خبرنگاری و سیاست خارجی» رونمایی شد

    راهنمای جامع  تحولات روابط‌عمومی دردوران هوش مصنوعی
    انتشار کتاب «راهنمای عملی روابط‌عمومی دیجیتال»؛

    راهنمای جامع تحولات روابط‌عمومی دردوران هوش مصنوعی

    سومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون منتشر شد
    با مشارکت انجمن روابط عمومی تهران؛

    سومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون منتشر شد

    رونمایی نخستین کتاب آموزشی روابط‌عمومی برای بچه‌ها
    در بیستمین جشنواره انتشارات روابط‌عمومی صورت می گیرد؛

    رونمایی نخستین کتاب آموزشی روابط‌عمومی برای بچه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *