فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در خلاصه این مقاله آمده: در عصر دیجیتال، فناوریهای دادهمحور و تحلیل هوشمند، پارادایم روابط عمومی را از رویکرد واکنشی به سوی مدلهای پیشبینانه متحول ساختهاند. در سالهای اخیر، سازمانهای دولتی و خصوصی در ایران و جهان با بهرهگیری از تحلیل دادههای برخط و ابزارهای هوشمند، درک عمیقتری از نگرشهای افکار عمومی، کاربران و مشتریان نسبت به برند یا سازمان خود کسب کردهاند.
با وجود این، بهرهبرداری از فناوریهای نوظهور در روابط عمومی، بهویژه در طراحی کمپینهای هدفمند، پیشگیری از بحرانهای ارتباطی و تدوین پاسخهای متناسب با مخاطب، همچنان محدود است. کاربرد کنونی ابزارهای هوشمند و تحلیل احساسات در روابط عمومی دادهمحور، عمدتاً به دریافت بازخوردهای ابتدایی محدود شده و ظرفیتهای آن برای توسعه روابط عمومی پیشبین بهطور کامل مورد توجه قرار نگرفته است.
این مطالعه با رویکرد مروری-تحلیلی، کاربردهای عملی فناوریهای نوین، از جمله دادهکاوی و تحلیل احساسات، را در سازمانهای ایرانی و جهانی بررسی میکند. همچنین، با ارائه مدلی دادهمحور ، سازوکاری هوشمند برای حرکت به سوی روابط عمومی پیشبین پیشنهاد میدهد. این مدل با تقویت پیشبینی رفتار مخاطبان و تحلیل احساس آنها، افزایش اثربخشی استراتژیهای ارتباطی و کاهش ریسک بحرانهای روابط عمومی، روابط عمومی را به ابزاری استراتژیک برای تصمیمگیری سازمانی تبدیل میکند.
مدل پیشنهادی در صورت پیادهسازی دقیق میتواند اثربخشی استراتژیهای روابط عمومی را افزایش داده، امکان پیشبینی رفتار مخاطبان را بهبود بخشد و به سازمانها در مدیریت بهینه تعاملات با ذینفعان یاری رساند.
دیدگاهتان را بنویسید