شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×
۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 
در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری؛

۳۴ ستاره روابط عمومی‌ اتاق‌های سراسر کشور را بشناسید 

با هدف تقویت مرجعیت خبری در حوزه روابط عمومی؛

آژانس خبری پی‌آر حامی رسانه‌ای همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی

آژانس خبری «پی‌آر» به عنوان رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران حامی رسانه‌ای دهمین همایش «حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی» شد.
آژانس خبری پی‌آر حامی رسانه‌ای همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی

به گزارش آژانس خبری پی آر؛ در آستانه برگزاری دهمین همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی که با موضوع محوری «روابط عمومی پیش‌بین» برگزار می شود، آژانس خبری پی‌آر با هدف تقویت مرجعیت خبری در حوزه روابط عمومی، حامی رسانه‌ای این رویداد تخصصی شد.

محمد رضا پارسیان بنیانگذار آژانس خبری پی آر با تأکید بر اهمیت حرفه‌ای‌گرایی و دانش‌محوری در روابط عمومی اظهار داشت: حمایت رسانه‌ای از این رویداد فرصتی است تا با همکاری جامعه علمی و حرفه‌ای روابط عمومی، گامی در جهت ترویج نگاه پیش‌بینانه و علمی به ارتباطات برداشته شود.

پارسیان با اشاره به اینکه همکاری آژانس خبری پی‌آر با دبیرخانه دهمین رویداد حرفه ای گرایی در روابط عمومی در راستای گسترش پوشش رسانه‌ای، ارتقای آگاهی عمومی و انتقال مفاهیم نوین روابط عمومی به جامعه حرفه‌ای روابط عمومی کشور صورت گرفته است، گفت: بر اساس توافق صورت‌گرفته، آژانس خبری پی‌آر مسئولیت پوشش خبری پیش، حین و پس از برگزاری همایش، انتشار گفت‌وگو با سخنرانان و ارائه گزارش‌های تحلیلی از محتوای رویداد را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ سه پنل محوری با عناوین «روابط‌عمومی صلح»، «روابط‌عمومی و تاب‌آوری سازمانی» و «درس‌آموخته‌های ارتباطی از بحران‌های اخیر»، در این همایش برگزار خواهد شد که در آن‌ها تلاش شده تجارب حرفه‌ای و دیدگاه‌های نو ذیل موضوع اصلی کنفرانس، مورد بررسی قرار گیرد که مهم ترین محورها به‌ عنوان چارچوب‌های علمی کنفرانس عبارتند از «روابط‌عمومی پیش‌بین؛ از سناریونویسی آینده‌نگر تا پیشگیری و مدیریت بحران»، «فناوری‌های نوین و تحلیل هوشمند در روابط‌عمومی پیش‌بین؛ از داده‌کاوی تا تحلیل احساسات»، «رویکرد میان‌رشته‌ای در روابط‌عمومی پیش‌بین؛ از علوم اجتماعی و شناختی تا دیپلماسی رسانه‌ای»، «اعتمادسازی در روابط‌عمومی پیش‌بین؛ الزامات، ابزارها و چالش‌ها»، «روایت‌سازی و تولید محتوای استراتژیک در روابط‌عمومی پیش‌بین» و «روابط‌عمومی پیش‌بین؛ از نظریه تا الگوهای عملی و چارچوب‌های سیاستی در مواجهه با بحران».

این همایش امروز شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ با حضور متخصصان روابط عمومی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ حضور رسانه‌ای آژانس خبری پی‌آر در دهمین همایش حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با حمایت شرکت سنوپارس و موسسه فرهنگی و هنری جلوه فراز آفرینش میسر شده است.

نوشته‌های مشابه
تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد
شروع پروژه ملی آرت‌فِر تهران؛

تهران میزبان نخستین آرت‌فِر کاغذی منطقه شد

نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانه‌ها

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر
با حضور سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد؛

دومین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی گروه صنایع بهشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *