چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومیبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در هفته دوم نوامبر ۲۰۲۵، چند پلتفرم بزرگ از جمله فیسبوک، لینکدین، اسنپچت، واتساپ، ردیت، تردز و یوتیوب، قابلیتها و سیاستهای جدیدی را معرفی کردهاند که بر آینده مدیریت محتوا، تبلیغات و تعاملات اجتماعی تأثیر مستقیم خواهد داشت. در ادامه، نگاهی خلاصه و کاربردی به این تغییرات داریم.
فیسبوک (Facebook):
فیسبوک این امکان را فراهم کرده است که مدیران گروههای خصوصی، گروه خود را به حالت عمومی تغییر دهند. پستهای قبلی همچنان فقط برای اعضای قبلی قابل مشاهده خواهند بود.
اسنپچت (Snapchat):
اسنپچت همکاری خود را با شرکت Perplexity AI آغاز کرده است تا جستوجوی هوش مصنوعی محاورهای را مستقیماً در چت ارائه دهد. کاربران از اوایل ۲۰۲۶ میتوانند پرسشهای خود را درون اپ بنویسند و پاسخهایی بر پایه منابع معتبر دریافت کنند. ارزش قرارداد یکساله این همکاری ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شده است.
لینکدین (LinkedIn):
لینکدین اعلام کرده است که گاهی محتوای حساس مانند تصاویر جنگ یا رویههای پزشکی در صورت داشتن ارزش خبری یا آموزشی، در پلتفرم باقی میمانند. همزمان، این شبکه الگوریتم خود را برای شناسایی «گروههای تبانی لایک و کامنت» (engagement pods) بهروزرسانی کرده است.
ردیت (Reddit):
در Ads Manager جدید ردیت، هدفگیری تبلیغات در دو بخش «پیشنهاد خودکار سیستم» و «کنترلهای دستی تبلیغدهنده» تفکیک شده است.
واتساپ (WhatsApp):
واتساپ بهزودی قابلیت انتخاب نام کاربری (Username) را ارائه میدهد تا کاربران بدون شماره تلفن هم قابل دسترسی باشند.
همچنین شناسه جدید BSUID برای کسبوکارها معرفی شده است تا ارتباطات امنتر و بدون وابستگی به شماره برقرار شود. این قابلیت تا پایان ۲۰۲۶ فعال میشود.
تردز (Threads):
تردز ابزارهایی برای مدیریت زمان اضافه کرده است؛ کاربران میتوانند مصرف روزانه خود را ببینند، محدودیت زمانی تنظیم کنند.
یوتیوب (YouTube):
یوتیوب قابلیت تفکیک دقیق آمار بازدید ارگانیک و محتوای تبلیغاتی را فراهم کرده است.
هدف از این تغییر، کمک به تولیدکنندگان برای تصمیمگیری بهتر درباره رشد طبیعی یا استفاده از ابزارهای تبلیغاتی است.
جمعبندی برای روابطعمومی و بازاریابی دیجیتال:
۱. بازبینی سیاستهای فیسبوک پیش از عمومیکردن گروهها.
۲. آمادهسازی محتوای ساختیافته برای اسنپچت.
۳. حذف تعاملات ساختگی از لینکدین.
۴. اجرای تست تبلیغاتی جدید در ردیت.
۵. تنظیم فرایندهای داده برای شناسههای جدید واتساپ.
۶. بهرهگیری از قابلیت سلامت دیجیتال تردز.
۷. تفکیک گزارشهای عملکرد در یوتیوب.
دیدگاهتان را بنویسید