کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟به گزارش آژانس خبری پی آر؛ این نشست با حضور افسانه مظفری عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و لیلا وصالی مدیرعامل انجمن سواد رسانهای ایران در فرهنگسرای رسانه برگزار میشود.
این اثر، نخستین کتاب بومیسازیشده در ایران درباره پرامپتنویسی با رویکرد کاملاً کاربردی برای فعالان رسانه است. کتاب صرفاً یک آموزش فنی نیست، بلکه راهنمایی برای ورود به زیستبوم آینده محور روزنامهنگاری است.
دنیایی که در آن خبرنگار، بیش از همیشه، باید بتواند با ابزارهای هوشمند همزبان شود و در میان انبوه دادهها، بهسرعت معنا، حقیقت و ارزش خبری را بیرون بکشد.
«پرامپتنویسی ویژه خبرنگاران» پاسخی به یک نیاز فوری در توانمندسازی حرفهایها در رسانه برای گفتوگوی اثربخش با هوش مصنوعی است.
این کتاب با زبانی کاربردی و ساختاری منسجم، شما را قدمبهقدم با اصول، تکنیکها و ظرافتهای پرامپتنویسی آشنا میسازد.
از تولید محتوای سریع و دقیق گرفته تا طراحی تحلیلهای ژرف، از گزارشهای آماری پیچیده تا مصاحبههایی که عمق بیشتری را هدف میگیرند.
چه در ابتدای مسیر حرفهای خود باشید و چه سالها تجربه در کارنامهتان داشته باشید، این کتاب برای شماست.
محتوای آن علاوه بر خبرنگاران و ویراستاران، برای مدیران رسانه، دانشجویان ارتباطات و تمام کسانی که به آینده رسانه میاندیشند، کاربردی خواهد بود.
کتاب «پرامپتنویسی رسانهای» توسط انتشارات خبرگزاری فارس منتشر شده و در نوبت چاپ اول با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سال ۱۴۰۴ روانه بازار نشر شده است.
ویراستاری اثر را علیرضا زمانی و مدیریت فنی آن را سید محمد میری بر عهده داشتهاند.
الهه خوانساری، نویسنده این اثر، از چهرههای برجسته عرصه آموزش رسانه و سواد رسانهای در کشور است.
وی در سالهای اخیر نقش مهمی در پیوند میان روزنامهنگاری و هوش مصنوعی ایفا کرده است.
او دارای دکترای علوم ارتباطات بوده و هماکنون مدیر آموزش خبرگزاری فارس، معاون آموزش انجمن سواد رسانهای ایران است.
وی معاون آموزش بسیج رسانه کشوراست.
خوانساری در سال ۱۴۰۴ چهره اثرگذار رسانهای در رویدادهای هفته جهانی سواد رسانهای شد و پیش از آن، در سال ۱۴۰۳ نیز بهعنوان بانوی رسانهای تراز انقلاب اسلامی و چهره شاخص رسانهای برگزیده شده بود.
او علاوه بر نگارش کتاب «پرامپتنویسی رسانهای»، سابقه داوری رویدادهای ملی و بینالمللی رسانهای را در کارنامه دارد.
خوانساری بهعنوان یکی از چهرههای پیشرو در توسعه «روزنامهنگاری هوشمند» شناخته میشود.
دیدگاهتان را بنویسید