فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی فارس، در گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: روابط عمومی یکی از کلیدیترین بخشهای سازمان در عصر رسانه و فضای مجازی است و با کمترین امکانات، رسالتی بزرگ را بر عهده دارد.
سمیه سلیمی ابراز کرد: تقویت این حوزه از نظر دانش، ابزار و زیرساختها از اولویتها می باشد.
سلیمی با اشاره به اینکه نوع نگاه و میزان مطالبهگری کارکنان روابط عمومی در ارتقای جایگاه این حوزه تأثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: مطالبهگری روابط عمومی باید معطوف به دو حوزه مطالبات عمومی و اجتماعی مرتبط با سازمان و نیازهای درونی مجموعه باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: هرچه روابط عمومی فعالتر و دقیقتر دغدغههای جامعه و سازمان را منعکس کند، مجموعه مدیریتی ناگزیر به شنیدن این صدا و پیگیری آن خواهد بود و این رویکرد باید در همه سطوح نهادینه شود.
سلیمی تقویت حس تعلق سازمانی را از وظایف مهم روابط عمومی دانست.
وی اظهار کرد: این امر با تولید محتوای الهامبخش، روایت صحیح فعالیتها و ایجاد ارتباط دوسویه میان مدیران و همکاران محقق میشود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمامنمای صداقت و فرهنگ سازمان است، گفت: شما هستید که با رفتار حرفهای و رسانهای میتوانید یک رفتار خوب را به فرهنگ سازمانی تبدیل و ارزشهای سازمان را تسری دهید.
دیدگاهتان را بنویسید