کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ در هفته جاری، مجموعهای از تغییرات در پلتفرمهای بزرگ رسانههای اجتماعی معرفی شده که میتواند بر شیوه تولید محتوا، مدیریت جامعه مخاطب و راهبردهای ارتباطی برندها تأثیر مستقیم داشته باشد.
این تحولات از ابزارهای جدید ویرایش ویدیو گرفته تا کنترل بیشتر بر محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی را دربرمیگیرد. آنچه در ادامه میآید خلاصهای از مهمترین این تغییرات است.
یوتیوب در حال آزمایش امکان گفتوگو و اشتراکگذاری مستقیم ویدیو در داخل برنامه است.
این قابلیت فعلاً در ایرلند و لهستان فعال است و به کاربران اجازه میدهد درباره ویدیوهای منتشرشده، ویدیوهای کوتاه و پخش زنده در همان محیط گفتوگو کنند.
همچنین یوتیوب یک ابزار تازه برای بررسی خودکار رعایت دستورالعملها پیش از انتشار ویدیو ارائه کرده است.
این ابزار ویدیو را در مرحله بارگذاری اسکن میکند و اگر تخلف احتمالی وجود داشته باشد، پیش از انتشار به کاربر اطلاع میدهد. هدف یوتیوب، کاهش حذف یا اعمال محدودیت پس از انتشار است.
اینستاگرام مدت ضبط مستقیم در دوربین «ریلز» را به ۲۰ دقیقه افزایش داده و فرصت بیشتری برای روایتهای بلند فراهم کرده است.
امکان حذف کلیپ با دکمه «برگردان»
اسلایدر تنظیم شدت جلوه «بازسازی چهره»
ابزارهای ارتقایافته پسزمینه سبز
تایمر و شمارش معکوس دقیقتر
این بهروزرسانیها میتواند فرآیند تولید محتوای حرفهای را برای روابطعمومیها روانتر و سریعتر کند.
پلتفرم ایکس بخش «درباره این پروفایل» را معرفی کرده که اطلاعاتی مانند محل استقرار حساب، زمان ایجاد و تعداد تغییر نام کاربری را نمایش میدهد.
نکته قابل توجه، هشدار پلتفرم در مواردی است که احتمال دهد کاربر از ابزار تغییر موقعیت استفاده کرده است.
این قابلیت، شفافیت بیشتری درباره منشأ حسابها ایجاد میکند و به ویژه برای رصد جریانهای خبری، تحلیل رفتار کاربران و ارزیابی مخاطبان سیاسی اهمیت دارد.
واتساپ بخش «درباره» را با طراحی جدید بازگردانده است. کاربران میتوانند یک متن یا شکلک کوتاه قرار دهند که بالای چتها و پروفایل دیده میشود.
این نوشتهها بهطور پیشفرض پس از ۲۴ ساعت ناپدید میشوند، اما میتوان زمان نمایش را تغییر داد. همچنین کاربران میتوانند مشخص کنند چه کسانی قادر به مشاهده آن باشند.
تیکتاک ابزارهایی برای مدیریت بهتر محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی معرفی کرده است.
یک نوار تنظیم جدید به کاربران کمک میکند میزان نمایش این نوع محتوا را تعیین کنند، بدون اینکه بهطور کامل آن را حذف کنند.
همچنین تیکتاک با استفاده از «نشانگذاری نامرئی» و تعبیه اطلاعات در ویدیوها، روند شناسایی محتوای ساختهشده با هوش مصنوعی را دقیقتر کرده است.
این پلتفرم بخشی به نام «زمان و تندرستی» نیز ارائه کرده که شامل دفترچه جملات مثبت با بیش از ۱۲۰ کارت، اصوات آرامبخش و تمرینهای تنفسی است.
اسنپچت نسخهای ویژه برای تبلتهای «فایر» عرضه کرده که از امکانات اصلی پلتفرم شامل گفتوگو، لنزها، استوریها و بخش «نقطه نور» پشتیبانی میکند.
این پلتفرم همچنین «گفتوگوهای موضوعی» را معرفی کرده است؛ فضاهای عمومی که کاربران میتوانند بر اساس موضوعات داغ، رویدادها و علایق مشترک، وارد بحث شوند.
با وجود عمومی بودن گفتگوها، پروفایل کاربران برای افراد ناآشنا خصوصی باقی میماند و این بخش نیز تحت نظارت قرار میگیرد.
بهروزرسانیهای جدید رسانههای اجتماعی نشان میدهد که مدیریت محتوا، کنترل منشأ اطلاعات، شفافیت و سلامت دیجیتال بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.
این تغییرات برای متخصصان روابطعمومی، بازاریابان و مدیران رسانه فرصتی فراهم میکند تا رویکردهای ارتباطی خود را با استانداردهای جدید این پلتفرمها هماهنگ کنند.
دیدگاهتان را بنویسید