کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟
آیا هوش مصنوعی میتواند خطرناک باشد؟
روابط عمومی قهرمان مهجور اما کلیدی سازمانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ احمد کرمی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به موضوع قیمت و مصرف انرژی اظهار کرد: بنزین پنج هزار تومانی در مقایسه با هزینه واقعی تولید آن که بین ۳۴ تا ۵۰ هزار تومان برای هر لیتر برآورد میشود، تنها حدود ده درصد قیمت واقعی را پوشش میدهد.
وی افزود: در حالی که خودروهای لوکس و پرمصرف سهم زیادی در مصرف انرژی دارند، بخشهای عمومی و مردم عادی نباید متحمل فشارهای ناشی از ناترازی انرژی شوند.
استاندار ایلام گفت: اگر مصرف انرژی با شیوههای فعلی ادامه یابد، به ناترازی میرسیم که همه را دچار مشکل میکند؛ بنابراین لازم است برنامهریزی و اطلاعرسانی درست انجام شود تا مردم با شفافیت و بدون دغدغه کارهای خود را پیش ببرند.
استاندار ایلام تأکید کرد: دولت و مجموعه حاکمیت به این نتیجه رسیدهاند که تصمیمات در حوزه انرژی باید به شیوهای درست و معقول اتخاذ شود.
وی افزود: اطلاعرسانی صحیح و بهموقع میتواند مانع از ایجاد نگرانی در جامعه شود.
همچنین در حوزه تنظیم بازار باید توجه ویژهای صورت گیرد تا افزایش قیمت بنزین بهانهای برای بالا بردن قیمت سایر کالاها نشود.
وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز ضرورت دارد، مدیریت مصرف انرژی، عدالت در تصمیمگیریها و شفافیت در اطلاعرسانی است تا مردم احساس آرامش و اعتماد داشته باشند.
کرمی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت خدمترسانی صادقانه و مسئولیتپذیرانه به مردم گفت: تمام تلاشهای ما باید در راستای ارائه خدمات بیمنت به مردم باشد.
کرمی اظهار کرد: هر نوع مسئولیتی که خارج از مسیر خدمت به مردم قرار گیرد، انحراف محسوب میشود و نارضایتی مردم را در پی دارد.
وی با اشاره به اهمیت وجدان کاری افزود: مسئولیتها امانتی در اختیار ما هستند و باید موجب عاقبتبهخیری شوند، نه نارضایتی مردم. وجدان کاری و صداقت با مردم از مولفههای اساسی مدیریت است.
استاندار ایلام تصریح کرد: مردم هنگام مراجعه به ادارات باید احساس تکریم و افتخار داشته باشند، نه احساس حقارت.
وی گفت :همچنین بر حضور مدیران در میان مردم تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات صرفاً در ساعات اداری گاهی موجب نارضایتی میشود. بخشی از جلسات میتواند در عصر یا شب برگزار شود.
کرمی گفت: باید هم به روابط عمومیها بها داد و هم خدمات را بیان کرد تا مردم بدانند کدام دستگاه در دولت چه خدمتی ارائه کرده است.
وی با انتقاد از برخی دستگاهها که عملکرد خود را بیان نمیکنند، افزود: وقتی دستگاهی خدماتی انجام داده، اما آن را اعلام نمیکند، این موضوع بهعنوان عملکرد نظام و حاکمیت تلقی میشود.
وی افزود:بنابراین لازم است روابط عمومی با رسانهها ارتباط عادلانه و منصفانه برقرار کنند و اطلاعرسانی را بهطور متوازن میان رسانههای نوشتاری و گفتاری توزیع نمایند.
استاندار ایلام به دستاوردهای اخیر در حوزه زیرساختهای حملونقل اشاره کرد.
وی گفت: دیروز در سازمان برنامه و بودجه، موضوع توسعه بزرگراههای استان مطرح شد که اتفاق بسیار خوبی در حال رخ دادن است.
دیدگاهتان را بنویسید