برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای اقتصادی استان تهران
راهکارهای پذیرش هوش مصنوعی توسط متخصصان روابط عمومی
راهکاهای اثربخش برای دستیابی به موفقیت با هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی و مدیریت محتوا در آینده روابطعمومی
نیما رساپور کارشناس برتر روابطعمومی سال ۱۴۰۴ شد
روابط عمومیها، چشمان بینای ستاد مرکزی در استانها هستند
وقتی نقش روابط عمومی گسترش مییابد اما انتظارات ثابت میماند
آینده روابط عمومی در جهان پس از چت جیبیتی
چرا آینده هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات نیازمند انسانها است؟
نقش کلیدی روابط عمومیها در جنگ رسانهای دشمن
نشر اخبار امیدبخش مهمترین راهکار رسانهها است
پاسخگویی به مسوولیتپذیری مدیران و روابطعمومیها وابسته است
کتاب استاندارد مدیریت روابط عمومی تجاری رونمایی شد
تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه گران شد
روابط عمومیها باید زبان مردم و جریانساز امید در جامعه باشند
۲ لوح تقدیر به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد
مجید اخوان سرپرست روابط عمومی هواپیمایی کشوری شد
انتخابات شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان ایلام برگزار شد
از جام جهاننما تا انقلابهای پلتفرمی و میان حوزه ای تو در تو
چگونه روابطعمومی پیشنگر هزینه بحران را کاهش میدهد؟
توانمندسازی روابطعمومیها، کلید مقابله با اخبار نادرست
اعطای نشان ویژه سمپوزیوم روابط عمومی به شرکت پخش
اعتماد به برنامههای دولت، شرط اثرگذاری روابطعمومیهاست
مدیر روابط عمومی شرکت فنی و ساختمانی “تهران جنوب” معرفی شد
هوشمندسازی و نقش روابط عمومی در برنامههای سلامت
اطلس توانمندیهای روابطعمومی فولاد مبارکه رونمایی شد
نکات طلایی روابط عمومی برای استارتاپها
چهار استراتژی روابط عمومی که حرفهایها باید مدنظر داشته باشند
علی افشارمدیر روابط عمومی یازدهمین جشن منتقدان شد
سرپرست ادارهکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد
توضیحات روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان منتشر شد
رئیس شورای روابط عمومی اتاقهای بازرگانی کشور انتخاب شد
دانشکده خبر و دانشگاه آستراخان تفاهمنامه همکاری امضا کردند
بازخوانی نقش روابطعمومی در نشست چهارم خانه تجربه مشهد
اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد
سرپرست جدید روابط عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روابط عمومی برتر شناخته شد
اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومیها در فرآیند مدیریت بحران
روابط عمومی ایرانسل رتبه برتر در مدیریت بحران رسانهای
روابطعمومیها پل ارتباطی مردم و مدیران باشند
جلسه روابط عمومی و اصحاب رسانه هیات اسکی مازندران برگزار شد
رسانه و روابط عمومی سبز دو عنصر کلیدی در تحقق توسعه پایدار
قدردانی وزیر نیرو از مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر
کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شهرداری کرج در جمع برترین روابط عمومی ها ایستاد
نشان مدیر ارشد ارتباطگستر به فولاد هرمزگان رسید
کسب تفاهم و وفاق در جامعه پایه و اساس روابط عمومی است
جایزه بهترین روابط عمومی به همراه اول رسید
روابطعمومی سازمان فرهنگی هنری تهران در مسیر مهارتآموزی رسانهای
روابط عمومی شرکت آب و نیرو پرچمدار روایت ۳۶ سال دستاوردبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ احمد کرمی امروز یکشنبه ۲۳ آذر در نشست انتخابات هیئت رییسه روابط عمومی ها، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی آنان، نقش روابط عمومی را در هدایت افکار عمومی و مدیریت اطلاعات بسیار حیاتی ذکر کرد.
وی اظهار کرد: جایگاه روابط عمومیها در دنیای امروز فقط اطلاعرسانی نیست، بلکه باید نقش هدایتگر جریانهای اجتماعی، روایتگر اول وقایع و منعکسکننده مطالبات مردم را ایفا کنند.
وی به نقش روابط عمومیها در مدیریت بحرانها، از عملکرد درست آنها در رویدادهایی چون جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و اربعین حسینی یاد کرد.
کرمی افزود: واکنش سریع، انتقال اطلاعات دقیق و ارتباط مستمر با رسانهها از وظایف بنیادی این مجموعههاست.
استاندار ایلام افزود: روابط عمومیها باید حلقه وصل میان سازمانها و مردم باشند،
وی یادآور شد: ارتباطی دوطرفه که هم عملکرد مدیران را منتقل کند و هم بازتابدهنده دیدگاهها و مطالبات جامعه باشد.
وی با تأکید بر نقش مردمداری و مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی، افزود: دستگاهها باید در چارچوب مسئولیتهای اجتماعی خود، خدمات درمانی، فرهنگی و ورزشی را بر اساس نیازهای واقعی جامعه گسترش دهند.
استاندار ایلام بیان کرد: در حوزه تجارت مرزی دو مرز جدید در آینده نزدیک بازگشایی میشود و اقدامات اجرایی میادین نفت و گاز نیز به زودی آغاز خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل سامانه گرمسیری مهران تا سال آینده خبر داد و افزود: این طرح اثرگذار با همکاری سازمان برنامه و بودجه در حال اجرا است.
استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری بیش از ۱۲ نمایشگاه صنایعدستی در استانهای همجوار مهر تأییدی بر ظرفیتهای غنی ایلام است، همچنین مرکز معرفی محصولات صنایع دستی استان در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد.
وی گفت: روابط عمومیها با نگاه علمی و تخصصی بتوانند اعتماد مردم را جلب کرده و با انعکاس درست خدمات نظام، امید را در جامعه تقویت کنند.
دیدگاهتان را بنویسید