تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ این ابزار ترکیبی از سرعت هوش مصنوعی و شبکه رسانهای گسترده Redhill است و هدف آن بازتعریف مدیریت روابط عمومی برای برندها و آژانسها است.
سرعت و کارایی: تهیه، ویرایش و انتشار بیانیهها در چند دقیقه.
بانک رسانهای گسترده: دسترسی به پایگاه دادهای شامل بیش از ۵۲۰۰ روزنامهنگار در ۲۰ کشور.
هدفگیری دقیق: انتخاب بازارها و بخشهای خاص با امکان پیگیری زنده کمپینها از طریق داشبورد.
پشتیبانی از کل چرخه روابطعمومی: اصلاح دستور زبان، پیشنهاد تغییرات سبکی و آمادهسازی نسخه نهایی برای توزیع.
PressOffice.ai بهویژه برای کسبوکارهای کوچک و متوسط، استارتاپها، تیمهای داخلی و آژانسهای روابط عمومی طراحی شده است. این ابزار فرآیند انتشار اخبار را برای سازمانهایی با منابع محدود یا نیاز به سرعت بیشتر، سادهسازی میکند.
مانیشا سیوال، رئیس گروه Redhill: «آینده روابط عمومی در ترکیب خلاقیت انسانی با نوآوریهای فناورانه است. این ابزار به ارتباطگران امکان میدهد سریعتر عمل کنند و استراتژیکتر بیندیشند.»
دلبرت تای، مدیر سابق بازاریابی Coffee Meets Bagel: «PressOffice.ai ابزاری است که همیشه آرزویش را داشتم. این فناوری ابهام موجود در فرآیند روابط عمومی را از بین میبرد و آن را دادهمحور میکند.»
رشد ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی و ارتباطات روندی جهانی است. نمونههای دیگر شامل:
Reddit Community Intelligence: استخراج بینش از ۲۲ میلیارد پست و نظر برای کمک به برنامهریزی کمپینها.
ابزارهای تبلیغاتی متا (Meta): تمرکز بر بهینهسازی مبتنی بر ارزش و تطبیق با شاخصهای کلیدی عملکرد کسبوکارها.
دیدگاهتان را بنویسید