تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ کورتنی آسترمهله در این مقاله تأکید میکند که ارتباط مؤثر باید مبتنی بر محتوا، پشتیبانیشده با دادهها و همسو با استراتژی کسبوکار باشد. او بر اساس تجربه خود در بازاریابی و ارتباطات مالی نشان میدهد که چطور اصول روابط سرمایهگذاران میتوانند برای تیمهای روابط عمومی نیز کاربرد داشته باشند.
در IR هیچ جایی برای ابهام وجود ندارد. دادهها و توضیحات روشن، اعتماد ایجاد میکنند. همین رویکرد در روابط عمومی نیز باید برای مدیریت بحران، اطلاعرسانی تغییرات رهبری یا فراخوان محصول بهکار رود.
تیمهای مالی قبل از انتشار گزارشها، واکنش ذینفعان و رسانهها را پیشبینی میکنند. روابط عمومی هم باید با این نظم، برای چرخههای سریع خبری آماده باشد. تحلیل تعاملات و دادههای احساسی کمک میکند پیامها دقیقتر تنظیم شوند.
در IR، شناخت مخاطب کلید اصلی است. تیمهای روابط عمومی نیز باید از دادههای بلادرنگ و تحلیل احساسات برای تنظیم سریع پیامها استفاده کنند؛ مثلاً در رونمایی محصول یا پوشش رسانهای ناگهانی.
هوش مصنوعی میتواند الگوهای پنهان در احساسات مخاطبان را آشکار کند و پیش از تبدیل نگرانیها به بحران، به تیمها هشدار دهد. ترکیب تشخیص الگویی هوش مصنوعی با خلاقیت و همدلی انسانی همان نقطهای است که ارتباطات بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت.
آینده روابط عمومی در ترکیب دقت و انضباط روابط سرمایهگذاران با خلاقیت و انعطاف روابطعمومی است. برندهایی که شفاف، دادهمحور و همدلانه ارتباط برقرار کنند، بیشترین اعتماد و تأثیرگذاری را خواهند داشت.
دیدگاهتان را بنویسید