فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ موردی اوبرستاین تأکید میکند که هویت برند، نقطه اتصال با مخاطب است و اگر این «شما» وجود نداشته باشد، ارتباطی شکل نمیگیرد.
هویت برند، مفهومی ساختگی نیست، بلکه واقعیتی زنده و مرتبط با آنچه واقعاً انجام میدهید است. اوبرستاین هشدار میدهد که نباید هویت برند را با فرهنگ سازمانی اشتباه گرفت؛ هویت باید اصیل و عمیق باشد.
برای کشف این هویت، باید نوعی «درمان برند» انجام داد: نشستن با تیم و پرسیدن اینکه چرا کاری را که انجام میدهید انجام میدهید، چگونه صنعت و محصول خود را میبینید، و چه تأثیری معنادار بر زندگی مشتری میگذارید. این جلسات باید همراه با یادداشتبرداری عمیق از نکاتی باشد که بیشترین معنا را دارند.
مرحله بعد، اولویتبندی مفاهیم و تبدیل آنها به یک ایده متمرکز است. این ایده باید بهطور غیرمستقیم در همه فعالیتهای برند، از محتوا تا تعاملات، منعکس شود.
۱. گفتوگوهای عمیق برای کشف معانی اصلی،
۲. اولویتبندی ایدهها،
۳. ادغام این مفاهیم در تمام اقدامات برند.
او توصیه میکند در این مرحله به رقبا نگاه نکنید و هویت خود را مستقل بسازید. اصالت، بهطور طبیعی تمایز ایجاد میکند.
نمونهای که او مطرح میکند، کسبوکاری است که قاب عکس میفروشد؛ اگر هویت آن صرفاً «ارزانفروشی» باشد، معنا ندارد. اما اگر هدف «حفظ خاطرات» باشد، محصولات باید با این هویت همسو باشند.
هویت برند علاوه بر بازاریابی، به محصول، تمرکز و انگیزه تیم نیز جهت میدهد و مانع پراکندگی منابع میشود. همچنین، هویت برند با گذر زمان تکامل مییابد، اما باید همیشه شفاف بماند.
اوبرستاین تأکید میکند که نباید هویت را بر اساس پروفایل مشتری ایدهآل (ICP) شکل داد؛ ابتدا باید خود برند را شناخت و سپس تصمیم گرفت با چه مشتریانی تعامل داشته باشد.
در پایان، او بر اهمیت تمرکز بر بازار هدف و صحبت اصیل با مخاطب تأکید میکند: «اگر برای همه باشید، برای هیچکس نیستید.»
دیدگاهتان را بنویسید