فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ ظهور هوش مصنوعی تغییرات قابل توجهی در صنایع مختلف ایجاد کرده است و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق مطالعهای که توسط WE Communications و مرکز روابط عمومی USC Annenberg انجام شده است، بیشتر متخصصان روابط عمومی گزارش دادهاند که به طور مرتب از هوش مصنوعی در کارهای روزانه خود استفاده میکنند.
کاربردهای اصلی هوش مصنوعی در روابط عمومی شامل تولید محتوا، تجزیه و تحلیل دادهها و تحقیقات پیشینه است. ۹۵ درصد از متخصصان روابط عمومی دیدگاه مثبتی نسبت به این تکنولوژی دارند و بسیاری از آنها اشاره کردهاند که هوش مصنوعی کارایی و کیفیت کارشان را بهبود میبخشد.
با توجه به افزایش استفاده از هوش مصنوعی در کارهای اداری و تحلیلی، نگرانیهایی درباره کاهش موقعیتهای شغلی در سطوح ابتدایی وجود دارد. از آنجایی که هوش مصنوعی قادر است بخش زیادی از وظایف روتین را خودکار کند، صنعت روابط عمومی نیازمند بازتعریف نقشها و مسئولیتهاست. در این چشمانداز در حال تغییر، حفظ ارتباط انسانی در فرآیندهای داستانسرایی و برقراری روابط همچنان حیاتی خواهد بود.
الیور الرتون، مدیر روابط عمومی الرتون و شرکا، بیان میکند که هوش مصنوعی کارهای روتین را کاهش داده و به متخصصان روابط عمومی این امکان را میدهد که بر تفکر استراتژیک و خلاقانه تمرکز کنند. وی معتقد است که این تغییرات به نفع حرفهایها خواهد بود، زیرا روابط عمومی به طور طبیعی یک صنعت حساس به زمان است و هر فرصتی برای کاهش زمان صرف شده در امور اداری و استفاده از آن در مشاورههای استراتژیک، به نفع آژانسها و مشتریان خواهد بود.
پاملا تور داس، معاون رئیس تیم لوئیس در بازارهای نوظهور، بر این نکته تأکید دارد که آموزش جوانان در این صنعت باید با این تغییرات همگام شود. او معتقد است که متخصصان جوان باید بر تواناییهای تحلیلی و استراتژیک خود تکیه کنند تا اطلاعات و توصیههای مفیدی به مشتریان ارائه دهند. در این میان، هوش مصنوعی میتواند از طریق پشتیبانی از جریانهای کاری و خودکار کردن وظایف وقتگیر، به این فرایند کمک کند.
کولت، مدیر عامل Sequencer AI، نیز اشاره میکند که هوش مصنوعی نمیتواند جایگزین انسانها شود، بلکه به آنها کمک میکند که پیچیدگیهای شغلی را بهتر مدیریت کنند. او معتقد است که متخصصان روابط عمومی باید بر نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کارایی تمرکز کنند و در عین حال به اهمیت تصمیمگیریهای انسانی و تحلیل دادههای پیچیده توجه داشته باشند.
دیدگاهتان را بنویسید