فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ اعظم روانشاد در گردهمایی مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی لرستان اظهار کرد: در دنیای امروز که عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات بوده، نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان ها و مخاطبان، بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده و با گسترش شبکههای اجتماعی و رسانههای دیجیتال، هر سازمانی نیازمند استراتژیهای هوشمندانه روابط عمومی برای مدیریت، پاسخگویی به شایعات و تعامل موثر با ذینفعان است.
وی افزود: در شرایطی که اخبار به سرعت منتشر میشود، شفافیت و سرعت عمل در روابط عمومی میتواند تفاوت بین موفقیت و بحران را تعیین کند همچنین فعالان حوزه روابط عمومی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزش مستمر و بهروزرسانی مهارتها هستند.
روانشاد بیان کرد: با گسترش سریع فضاهای مجازی و تنوع شبکههای اجتماعی، کارشناسان روابط عمومی باید همواره دانش خود را بهروز نگه داشته و با جدیدترین ابزارها و تکنیکهای ارتباطی آشنا باشند.
وی ادامه داد: دیجیتالی شدن فضای رسانهای و تغییر الگوی مصرف مخاطبان، لزوم تطبیق سریع با این تحولات را به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل کرده است تا جایی که سازمان ها بدون سرمایهگذاری روی توانمندسازی نیروها، در بحران رسانهای و حفظ اعتبار خود با چالشهای جدی مواجه خواهند شد.
وی اظهار کرد: روابط عمومی تنها یک شغل نیست، یک عشق و شیفتگی به کار و بیش از هر چه، نیازمند شور درونی و اشتیاق ماندگار است بنابراین افرادی که صرفا به دنبال یک موقعیت شغلی هستند، به سرعت با خستگی روانی، فرسودگی شغلی و استهلاک روحی مواجه خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در فضای پرشتاب امروز که روابط عمومی نقش حیاتی در حفظ اعتبار سازمانها دارد، تنها عاشقان واقعی این رشته میتوانند از سختترین چالشهای ارتباطی سربلند بیرون آیند.
روانشاد اضافه کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمانی، هر روز با چالش و فرصتهای جدیدی روبهرو میشود که تنوع و پویایی ذاتی این حرفه را نشان میدهد.
وی افزود: زمانی که این چالشها با شور و اشتیاق کارشناسان روابط عمومی همراه میشود نتیجه چیزی جز خبرهای مثبت، شهرت سازمانی و اعتبار پایدار نخواهد بود بنابراین انرژی و انگیزه تیمهای روابط عمومی میتواند یک سازمان را در اوج رقابت رسانهای نگه دارد و تصویر ماندگاری از آن در ذهن مخاطب بسازد.
وی ادامه داد: فقدان سواد رسانهای در تیمهای روابط عمومی میتواند به فاجعهای سازمانی تبدیل شود و در فضای پیچیده رسانهای امروز که هر پیام میتواند به سرعت تبدیل به بحران شود، روابط عمومیهای فاقد دانش رسانهای نه تنها قادر به مدیریت افکار عمومی نیستند، بلکه با اقدامات نسنجیده خود موجب تشدید بحرانها، شکلگیری ذهنیتهای منفی و آسیبهای غیرقابل جبران به اعتبار سازمان میشوند.
روانشاد اظهار کرد: در شرایطی که رسانههای متعدد با جهتگیریهای مختلف به دنبال سوژهیابی هستند، تنها روابط عمومیهای مسلط به دانش رسانه میتوانند از بروز فجایع ارتباطی جلوگیری کنند.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکههای اجتماعی به بستر اصلی تبادل اطلاعات تبدیل شدهاند افزود: سازمانها و نهادهای مختلف این فرصت را دارند با بهرهگیری از این ظرفیتهای بینظیر ارتباطی، گامهای بلندی در مسیر اطلاعرسانی دقیق، بههنگام و شفاف بردارند.
وی ادامه داد: با مدیریت صحیح این فضاها میتوان به شکل موثری اعتماد عمومی را جلب و فضایی پویا و تعاملی با مخاطبان ایجاد کرد.
دیدگاهتان را بنویسید