گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ مدیران اجرایی میگویند که ظهور فناوریهایی مانند هوش مصنوعی نه تنها هیجانانگیز بلکه نگرانکننده نیز هست، زیرا برخی از وظایف، نظیر تهیه پیشنویس بیانیههای مطبوعاتی و نظارت بر روندهای رسانهای، در حال تغییر شکل دادن به صنعت هستند و برخی نگرانند که این فناوریها جایگزین مشاغل شوند.
با این حال، شرکتها بر خلاقیت و روابط با مشتریان تأکید دارند. برندا سینگر، مدیر اجرایی شرکت Reveille Inc. که در رتبه ششم فهرست این هفته قرار دارد، گفت: «نگرانی من این است که برخی در صنعت ما از هوش مصنوعی به عنوان میانبر استفاده میکنند — نه فقط برای محتوا، بلکه برای تفکر.»
شرکت Reveille, که در بخشهای مراقبتهای بهداشتی و غیرانتفاعی تخصص دارد، با ۱۷ کارمند محلی در رتبه ششم این فهرست قرار گرفته و خدمات خود را به مشتریانی مانند سیتی آو هوپ و پاسیفیک سمفونی ارائه میدهد.
مدیرعامل و رئیس آژانس هوشمند، جن کوادر، گفت: «به نظر میرسد یک جنبش «ضد سرمایهداری» در حال گسترش است و این امر اهمیت اطلاعرسانی شرکتها در مورد نحوه عملکرد و انجام کسبوکار خوب را افزایش میدهد.»
آژانس هوشمند دفتر خود را به آدرس جدیدی منتقل کرده و به اعضای تیم اجازه میدهد تا به صورت انعطافپذیر در صورت نیاز به دفتر مراجعه کنند و در عین حال ارتباط خود را با تیم حفظ کنند.
ارتباطات بازاریابی اسپاتلایت, که در رتبه دوازدهم این فهرست قرار دارد، شاهد کاهش ۱۴ درصدی تعداد کارکنان خود به ۱۲ نفر بوده است. این شرکت، که در بخش املاک تجاری تخصص دارد، تحت تأثیر افزایش نرخ بهره و تغییرات در جریان معاملات و احساسات سرمایهگذاران قرار گرفته است.
دیمون الدر، رئیس اسپاتلایت, گفت: «بیثباتی و عدم قطعیت در ابتدای سال ۲۰۲۵ این چالشها را تشدید کرده است و نیاز به پیامرسانی استراتژیک و موقعیتیابی بازار را بیش از پیش برجسته کرده است.»
تغییرات در تعداد کارکنان در سطح شهرستان متفاوت بوده است. هشت شرکت افزایش تعداد کارکنان را گزارش کردهاند، در حالی که شش شرکت کاهش داشتهاند و هفت شرکت هیچ تغییری نداشتهاند.
شرکت The Brand Amp که مستقر در کاستا مسا است، همچنان جایگاه نخست را با ۵۶ کارمند به خود اختصاص داده، حتی با کاهش ۱۱ درصدی تعداد کارکنان خود. تاد بروکس, یکی از بنیانگذاران این شرکت، دلیل کاهش کارکنان را به دلیل عدم قطعیت اقتصادی دانسته است.
شرکت Forge, مستقر در لیک فارست، بیشترین رشد را در فهرست داشته و تعداد کارکنان خود را به ۲۴ نفر افزایش داده است که معادل ۷۱ درصد رشد است. Matthew Givot, بنیانگذار و مدیرعامل Forge, گفت: «این افزودن جدید به ما کمک کرده است تا ارتباطات محکمی برقرار کنیم و تیم خود را گسترش دهیم.»
دیدگاهتان را بنویسید