گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پیآر؛ خیری با انتقاد از وضعیت کنونی روابطعمومیها گفت: «روابطعمومیها نیازمند مسیری روشن و هدفمند هستند. متأسفانه در بسیاری از سازمانها، نبود چنین مسیر شفافی، آنها را به روزمرگی و رویکرد «هرچه پیش آید، خوش آید» سوق داده است.»
وی با تأکید بر اینکه روابطعمومی باید در متن مدیریت قرار گیرد نه در حاشیه، افزود: «سؤال اساسی این است که آیا مدیران روابطعمومی به اندازه کافی تخصص، مهارت و توان تصمیمسازی در شرایط خاص را دارند؟ و آیا از سوی مدیران ارشد سازمان نیز به همان اندازه مورد پذیرش و حمایت قرار میگیرند؟»
خیری با بیان اینکه اصول و استانداردهای روابطعمومی باید به اندازه سایر بخشهای فنی و مالی در سازمانها مورد توجه باشد، تصریح کرد: «هیچ مدیری به خود اجازه نمیدهد به کارشناس مالی بگوید قوانین مالیاتی را قبول ندارد؛ یا به تکنسین برق بگوید رنگ سیمها را طبق سلیقه شخصیاش انتخاب کند. اما هنوز در بسیاری از سازمانها، اصول روابطعمومی چنین جایگاه محترم و تثبیتشدهای ندارد.»
این کارشناس حوزه صنعت همچنین بر اهمیت همراهی مدیران روابطعمومی در جلسات کلان تصمیمگیری سازمانی تأکید کرد و گفت: «سیاستگذاریها، اهداف و رویکردهای کلان روابطعمومی باید با مشارکت مدیران و حضور فعال در فرآیندهای تصمیمسازی همراه باشد. اگر مدیر روابطعمومی از مسائل روز سازمان بیخبر باشد، نمیتوان از او انتظار عملکرد اثربخش داشت.»
وی آینده روابطعمومی را در گرو پذیرش فناوریهای نوین و عبور از ساختار سنتی دانست و افزود: «روابطعمومی دیجیتال، با تکیه بر ابزارهای فناورانه و هوش مصنوعی، میتواند تحلیلگر داده، مشاور بحران و بازوی تصمیمگیری هوشمند برای مدیران باشد. اما لازمه این تحول، تعریف مسیری روشن، هدفمند و حرفهای است.»
نوراله خیری در پایان، انتخاب درست و آگاهانه مدیران روابطعمومی از سوی مدیران ارشد سازمان را نقطه آغاز این مسیر تحولساز دانست و تأکید کرد: «وقتی مدیران به رشد و توسعه سازمان میاندیشند، روابطعمومی دیگر نمیتواند در حاشیه باشد. باید آن را به جایگاه شایستهاش در متن مدیریت بازگرداند.»
دیدگاهتان را بنویسید