فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش پیآر؛ این آمار، در مقایسه با رشد ۳ درصدی سال ۲۰۲۳ در سطح جهانی و ایالات متحده، بهبودی جزئی را نشان میدهد. با این حال، عملکرد شرکتها در سراسر جهان یکدست نبوده و اختلاف قابل توجهی میان آنها مشاهده شده است. در شرایطی که بسیاری از شرکتها با منابع محدودتری مواجه بودند، آنها توانستند با بهرهوری بیشتر فعالیت کنند. در ایالات متحده، تعداد کارکنان تقریباً ثابت ماند اما میانگین درآمد بهازای هر کارمند رشدی ۵ درصدی داشت. در سطح جهانی، تعداد کارکنان ۱ درصد افزایش یافت و درآمد متوسط بهازای هر نفر نیز ۴ درصد بالا رفت.
در میان شرکتهای بزرگ، «ادلمن» پس از دومین سال ضعیف متوالی در بازار آمریکا، جایگاه نخست خود را به «ریل کمستری» واگذار کرد؛ هرچند جایگاه اول جهانی خود را حفظ کرده است. شرکتهایی همچون «برسن»، «کچام»، «اینیزیو اِووک»، «فین پارتنرز»، «وی. کامیونیکیشنز» و «زنو» نیز با کاهش درآمد مواجه شدند. در مقابل، شرکتهایی مانند «ویبر شاندویک»، «افجیاس گلوبال»، «اوگیلوی پیآر»، «گولین» و «اماسال» موفق به ثبت افزایش درآمد شدند.
در سال جاری، «پیآر ویک» برخی از آمارهای درآمدی شرکتهای بزرگ را بازبینی کرد، چراکه مشخص شد این برآوردها بهمرور زمان دچار تورم شده بودند. این مسأله بهویژه از زمانی شدت گرفت که شرکتهای مادر از ارائه اطلاعات مالی بهدلیل محدودیتهای ناشی از قانون «ساربنز-آکسلی» مصوب سال ۲۰۰۴ خودداری کردند.
نمونهای از این بازنگریها مربوط به شرکت «وکتور» در ژاپن است. در گذشته، کل درآمدهای این شرکت – شامل کسبوکار مکملها، تبلیغات تاکسی، خدمات منابع انسانی، توزیع خبر و سایر فعالیتهای غیرمرتبط با روابطعمومی – در محاسبات لحاظ میشد. اما در سال ۲۰۲۴ فقط درآمد حاصل از بخش روابطعمومی و تبلیغات آن در نظر گرفته شد که منجر به سقوط این شرکت از ده شرکت برتر به جمع بیست شرکت برتر شد.
از دیگر عواملی که بر درصد رشد کلی تأثیرگذار بود، امتناع برخی شرکتها از ارائه آمار مالی به «پیآر ویک» در سال ۲۰۲۴ بود؛ اقدامی که احتمالاً ناشی از عملکرد ضعیف مالی آنها در این سال است. شرکتهایی چون «امسی گروپ»، «۵ دبلیو پیآر»، «آووک»، «فایدن»، «نکست پراکتیسز گروپ»، «مکس کانکت دیجیتال» و «میشن نورث» از جمله شرکتهایی بودند که از ارسال دادههای خودداری کردند.
دیدگاهتان را بنویسید