گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ جوآنا نیومن، مالک تیم No Future، در جدیدترین گزارش خود به تغییرات اساسی در روابط عمومی با تأکید بر نقش هوش مصنوعی اشاره کرد. طبق گزارش جهانی روابط عمومی ICCO برای سالهای ۲۰۲۴-۲۰۲۵، هوش مصنوعی به سازمانها این امکان را میدهد که اخبار جعلی را سریعتر شناسایی کرده و دادهها را به دقت تجزیه و تحلیل کنند.
با این حال، بسیاری از سازمانها هنوز نتواستهاند هوش مصنوعی را به طور مؤثر در استراتژیهای خود ادغام کنند. این عدم موفقیت باعث بروز شکافهای شایستگی میان متخصصان روابطعمومی، از جمله افراد باتجربه و کسانی که تازه وارد این حرفه شدهاند، گردیده است.
نیومن همچنین به چالشهای اصلی در استفاده مؤثر از هوش مصنوعی اشاره میکند و تأکید دارد که برای بهرهبرداری مؤثر از این فناوری، لازم است محیط کاری مناسبی ایجاد شود که هم به کارکنان دسترسی به فناوریهای نوین را بدهد و هم فضایی برای یادگیری و رشد فراهم آورد. او بیان میکند که نسلهای جوانتر به ویژه تسلط دیجیتالی و تمایل به آزمایش دارند، اما این تسلط به تنهایی کافی نیست و نیازمند حمایت متخصصان باتجربه در مسائل اخلاقی و ارتباطی است.
در حالی که اتوماسیون در بسیاری از جنبههای کاری در حال گسترش است، نیومن به اهمیت حفظ مبانی روابط عمومی که بر پایه ایجاد اعتماد و روابط انسانی است، اشاره میکند. او معتقد است که روابط عمومی باید بر اساس شهود انسانی، همدلی و اخلاق عمل کند، زیرا حتی پیشرفتهترین ابزارها بدون نظارت و هدایت مناسب میتوانند به منبعی برای انتشار اطلاعات نادرست تبدیل شوند.
طبق گزارش جهانی ICCO، جذب و حفظ بهترین استعدادها در دنیای روابط عمومی به یک فرهنگ سازمانی مدبرانه، مبتنی بر همکاری بین نسلی و فرصتهای توسعهای نیاز دارد. در چنین محیطی، هوش مصنوعی به جای جایگزینی انسانها، به یک «دستیار هوشمند» تبدیل میشود و به روابط عمومی کمک میکند تا تبدیل به حوزهای شود که ارزش ساختن یک حرفه در آن وجود دارد.
دیدگاهتان را بنویسید