گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش پی آر؛ زلر بهویژه بر اهمیت توسعه پایدار، تنوع، تقاطعها و نقش فناوری در ارتباطات استراتژیک تأکید کرد.
در این مصاحبه، زلر که یکی از شخصیتهای برجسته در انجمن ECREA است، تجربه خود را از سازماندهی در این انجمن از سال ۲۰۱۸ تا کنون به اشتراک گذاشت و به بررسی تکامل روابط عمومی در این زمینه پرداخته است.
روابط من با انجمن تحقیقات و آموزش ارتباطات اروپا (ECREA) در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، زمانی که بهعنوان نماینده بخش ارتباطات استراتژیک و سازمانی در شبکه محققان جوان (YECREA) پیوستم. از آن زمان، فرصتی برای رشد و یادگیری در این جامعه بهدست آوردم. در سال ۲۰۲۱، بهعنوان معاون رئیس همان بخش انتخاب شدم و از آن زمان تا سپتامبر امسال، در تیم مدیریتی این بخش فعالیت داشتم.
در حال حاضر، مسئولیت رئیس بخش ارتباطات استراتژیک و سازمانی انجمن ECREA را بر عهده دارم. در این موقعیت، وظایف من شامل رهبری بخش، هماهنگی فعالیتها و تقویت تبادل ایدهها و دانش میان اعضا است.
بههمراه تیم مدیریتی، ما در نظر داریم هویت خود را بهعنوان بخشی از ECREA تقویت کرده و همکاریها را درون و برون سازمان گسترش دهیم تا موقعیت بخش ما در ECREA تثبیت شود. همچنین، حمایت از اعضای بخش، بهویژه دانشجویان دکترا، از طریق تقویت تحقیقات و برگزاری فعالیتها برای حفظ ارتباطات در زمینه ارتباطات سازمانی و استراتژیک یکی از اولویتهای ما است.
بهنظر من، روابط عمومی در حال تجربه یک روند تثبیت در زمینهای است که توسط دیجیتالیزهشدن و ظهور فناوریهای نوین تعریف میشود. حرفه روابط عمومی برای مدتهای طولانی در تلاش بوده است تا جایگاه خود را در علوم اجتماعی پیدا کند و امروزه با چالشها و فرصتهای جدیدی روبرو است. ظهور پلتفرمهای دیجیتال، ارتباط مستقیمتری بین سازمانها و مخاطبان ایجاد کرده است، که نیازمند رویکردی پویا و استراتژیک است. از طرفی، هوش مصنوعی هم چالشها و انتظارات جدیدی را پیش روی حرفهایها قرار میدهد. در چنین دنیای پیچیدهای، روابط عمومی نقش کلیدی بهعنوان پل ارتباطی بین سازمانها و مخاطبان ایفا میکند و توانایی سازگاری با این تحولات فناورانه برای موفقیت در این حوزه حیاتی است.
در دانشگاهها، وضعیت پیچیده است. از دیدگاه ملی، روابط عمومی همچنان در تلاش است تا تثبیت شود، چرا که آموزش در این زمینه معمولاً بهعنوان یک زیرشاخه از سایر رشتهها در نظر گرفته میشود که ماهیت واقعی آن را منعکس نمیکند. اگرچه انجمنهای علمیای همچون AIRP در توسعه آن سهم زیادی داشتهاند، اما هنوز راه زیادی برای طی کردن داریم. در سطح بینالمللی، وضعیت پیچیدهتر است بهخاطر رشد تجاریسازی آموزش عالی، که تأثیر زیادی بر نحوه مفاهیمسازی و تدریس روابط عمومی در سیستمهای دانشگاهی دارد.
روابط عمومی برای تسهیل ارتباطات میان سازمانها و مخاطبانشان حیاتی است. در هر نوع سازمانی، ارتباطات کلیدی است و روابط عمومی برای ایجاد و حفظ جریانهای ارتباطی مؤثر ضروری است. توصیه میکنم دانشجویان روابط عمومی را فقط بهعنوان یک رشته بنیادی برای دستیابی به اهداف سازمانی و شرکتی نبینند، بلکه بهعنوان یک حوزه پویا و در حال تکامل که برای موفقیت در دنیایی با تغییرات سریع تکنولوژیکی ضروری است. مهارتهای روابط عمومی نه تنها لازم هستند، بلکه به مزیت رقابتی تبدیل میشوند تا بتوان در این محیط جدید با موفقیت رقابت کرد.
دیدگاهتان را بنویسید