گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ اینجا است که پریسیلا پولارا (Priscilla Pollara)، روزنامهنگار سابق بیبیسی (BBC) که به استراتژیست روابط عمومی تبدیل شده و بنیانگذار تاپ تریگ است، وارد میشود. او به کارآفرینان کمک میکند تا با ساختن روایتهای جذاب برند، هدف قرار دادن کانالهای مناسب، و دستیابی به پوشش خبری برای استارتآپهای بدون بودجههای کلان، از هیاهوی رقابت عبور کنند.
حتی بهترین ایدهها نیز ممکن است نادیده گرفته شوند: اگر کسی از آنها خبر نداشته باشد، ایدهها نمیتوانند رشد کنند.
روابط عمومی فقط برای برندهای بزرگ نیست: بنیانگذاران در مراحل اولیه میتوانند از روابط عمومی برای ساختن اعتبار و اعتماد استفاده کنند.
کلید موفقیت در داستانگویی است: باید داستانی را روایت کنید که مرتبط، قابل درک و همخوان با مخاطب هدف شما باشد.
چگونه با بودجه کم، روابط عمومی را برای استارتآپها عملی کنیم؟
نیازی به آژانسهای گرانقیمت ندارید: بنیانگذاران با راهنمایی درست میتوانند رویکردی مستقل (DIY) در پیش بگیرند.
با شناسایی پلتفرمها شروع کنید: پلتفرمها و نشریاتی را که مخاطبان شما واقعاً از آنها استفاده میکنند، شناسایی نمایید.
روی چند فرصت با تأثیر بالا تمرکز کنید: به جای تلاش برای حضور در همه جا، تلاشهای خود را روی چند فرصت با تأثیر بالا متمرکز کنید.
اشتباهات رایج در روابط عمومی که باید از آنها پرهیز کرد
ارسال درخواست بدون یک زاویه خبری واضح: این کار باعث نادیده گرفته شدن شما میشود.
بارگذاری بیش از حد اطلاعات برای روزنامهنگاران: این کار شانس شما برای پوشش خبری را کاهش میدهد.
از پیامهای عمومی و کلی اجتناب کنید: منحصر به فرد بودن شما، مزیت رقابتی شما است.
استراتژی روابط عمومی پایدار، حرکت ایجاد میکند: یک استراتژی ثابت، برند شما را در ذهن مخاطبان نگه میدارد.
سرمایهگذاری در داستانگویی، فراتر از رسانهها نتیجه میدهد: بنیانگذارانی که در روایت داستان خود سرمایهگذاری میکنند، مزایایی فراتر از پوشش خبری، مانند شراکتهای قویتر و علاقه سرمایهگذاران را نیز تجربه میکنند.
پیام درست، رشد را رقم میزند: یک پیام درست که به مخاطب مناسب منتقل شود، میتواند کنجکاوی را به مشتری تبدیل کند.
دیدگاهتان را بنویسید