کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شد
جایگاه و ضرورت برنامهریزی در روابط عمومی
نشست هماندیشی روابط عمومی نیروهای مسلح برگزار شد
استقبال جهانی از نخستین جشنواره بینالمللی کارتون پول و سرمایه
شماره ۲۳ ماهنامه «راهبرد ارتباطات و روابط عمومی» منتشر شد
۳۰ پرامپت هوش مصنوعی برای تحول عملکرد روابط عمومی
چرا هوش هیجانی کلید موفقیت مدیران آینده به حساب میآید؟آژانس خبری پی آر؛ در دانشگاهی که صداها شنیده نمیشود، روابطعمومی چه معنایی دارد؟
یکی از چالشهای جدی در فضای دانشگاهی، فاصله میان دانشجو و مدیران است. ارتباط ضعیف میتواند موجب سوءتفاهم، نارضایتی و کاهش مشارکت دانشجویی شود. در چنین فضایی، روابطعمومی باید پل ارتباطی مؤثر، صادق و شفاف میان دانشجو و مدیران باشد.
با این حال، در بسیاری از دانشگاهها، روابطعمومی تنها به اطلاعرسانی، پوشش خبری رویدادها و انتشار اطلاعیهها محدود شده است؛ در حالیکه تأثیر واقعی روابطعمومی به میزان حل مسئله و بهبود ارتباطات انسانی در سازمان سنجیده میشود.
مدیران دانشگاه اگر بیشتر در میان دانشجویان حضور یابند، صدای آنها را بشنوند، گزارش عملکرد بدهند و بازخورد بگیرند، چرخهای کامل از ارتباط مؤثر شکل میگیرد. استمرار این چرخه، رمز موفقیت روابطعمومی و مدیران در دانشگاه است.
یکی از معضلات مهم روابطعمومیها، روزمرگی و کمانگیزگی نیروهای اجرایی است. روابطعمومی نیازمند آزادی عمل و میدان خلاقیت است؛ هرقدر مدیر روابطعمومی دست بازتری در تصمیمگیری و نوآوری داشته باشد، دانشگاه نیز پویاتر و شنواتر خواهد شد.
امروز معیار موفقیت روابطعمومیها دیگر «تعداد اخبار منتشرشده» نیست؛ بلکه میزان مشکلاتی است که برای جامعه دانشگاهی حل میکنند.
از سوی دیگر، وجود یک بستر امن برای بیان نظرات و دغدغههای دانشجویان ضرورت دارد. اگر دانشجو بداند که صدایش شنیده میشود و تلاش برای حل مشکلات واقعی است، به دانشگاه خود احساس تعلق پیدا میکند و امید در فضای دانشگاهی افزایش مییابد.
شفافیت در اطلاعرسانی نیز از ارکان دانشگاه شنواست؛ تصمیمات باید بهموقع اعلام شود و پاسخها صادقانه و روشن باشند.
در کنار اینها، روابطعمومی باید نقش آموزشی و راهبری نیز ایفا کند. ارزیابی و ارتقای سطح برگزاری رویدادها، انتقال تجربه نیروهای حرفهای به فعالان دانشجویی، و توجه به کیفیت اجرای برنامهها از جمله وظایف مهم این واحد است. این رویکرد باعث میشود روابطعمومی از یک بخش اداری صرف، به نهاد جریانساز و پیشرفتدهنده دانشگاه تبدیل شود.
مدیران دانشگاه باید بدانند که با ایجاد روابطعمومی فعال و گوششنوا، میتوان محیطی مشارکتی، شفاف و امیدآفرین ساخت؛ محیطی که منافع دانشجویان و مدیران را همزمان تأمین میکند.
در نهایت، روابطعمومی دانشگاه امروز، دیگر نباید بلندگوی اطلاعیهها باشد؛ بلکه باید گوش شنوا و نیروی تقویتکننده دانشگاه باشد.
دیدگاهتان را بنویسید