فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مقالهای از کاترین شوارتز که بهصورت گامبهگام تنظیم شده است، راهنمای مؤثر وکارآمدی برای تیمهای روابطعمومی است تا در صورت انتشار ویروسی محتوای منفی، بتوانند سریع و بهدرستی واکنش نشان دهند:
– پایش مستمر تغییرات ناگهانی در میزان تعاملات، لحن نظرات، یا منشنهای غیرمعمول
– بهرهگیری از ابزارهای تخصصی روابطعمومی و تیمهای آموزشدیده برای تحلیل احساسات و رصد دقیق پستها
– تعریف وظایف مشخص: چه کسی پاسخگو است، چه کسی محتوا را تأیید میکند، چه کسی عملیات رصد را بر عهده دارد و زمانبندی دقیق اقدامات
– تشکیل تیم پشتیبان برای تسریع در تاییدها و هماهنگیهای داخلی
– اقدام سریع در بازه زمانی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه: حذف پست، انتشار بیانیه عذرخواهی رسمی، پاسخ به نظرات، در صورت امکان درخواست حذف محتوا از رسانههای مربوطه
– خودداری از پرداختن به توجیه نیت و برگزاری جلسات طولانی قبل از اتخاذ اقدامات عملی
– اجتناب از استفاده از لحن شوخی یا کنایهآمیز در زمان اوج خشم و ناآرامی مخاطبان
– بهرهگیری از لحن آرام، صادقانه و مسئولانه در ارتباطات
– ترجیحاً، عذرخواهی رسمی از سوی مدیرعامل یا رهبران ارشد سازمان
– موقتاً توقف انتشار تمامی پستها و کمپینها تا ارزیابی کامل و جامع ماجرا
– جلوگیری از انتشار محتوای مشابه که ممکن است بحران را تشدید کند
– اطلاعرسانی درخصوص اقدامات عملی مانند حذف محتوا، اصلاح سیاستها، اعمال تنبیه در صورت نیاز، و تشکیل تیم ویژه بررسی محتواهای حساس
– ارائه جزئیات لازم برای نشاندادن تعهد واقعی به رفع مشکل و اصلاح
پیشگیری، همواره بهتر از درمان است؛ اما حتی تیمهای مجرب نیز در برابر بحرانهای ویروسی مصون نیستند. بهرهگیری از سیستم هشدار پیشرس، دستورالعملهای واکنش فوری، کنترل روایت، تنظیم لحن، توقف محتوا و شفافسازی، نقش مهمی در کاهش اثرات منفی و حداقلسازی آسیبهای ناشی از بحران ایفا میکند.
دیدگاهتان را بنویسید